De plannen voor een hypermoderne magneettrein naar Groningen zijn nooit goed van de grond gekomen. Het project sneefde in een lawine van negatieve Milieu Effect Rapportages, verwachte kostenoverschrij
@Kees. Michiel Eijsbouts reputatie kennende – kijk ook eens op zijn weblog de Herenlunch – weet ik eigenlijk wel zeker dat hij het gebruik van de overbodige trap hier ironisch heeft bedoeld.
Het verstand zit in de kop en met de enkele reis van de kop van het land naar Amsterdam, en als ze ff doortrekken naar Den Haag, komt het misschien toch nog goed met Nederland 😉
Wat een geweldig plan! Het maakt immers ook een superefficiënte aandrijving mogelijk. Alles wat nodig is, is een heel sterke magneet in Amsterdam. Die trekt alle treinen uit Groningen aan. En magneten gebruiken geen energie.
Wat ‘n onzin ja.
Voorstel: we hernoemen de zuiderzeelijn,
Het wordt de noord-zuidlijn.
Voelen de amsterdammers zich er ook een beetje thuis.
OK, dan is het goed.
Volgens mij moeten ze gewoon de dosis antidepressiva in het Groninger drinkwater verhogen, dat is veel goedkoper.
@Kees. Michiel Eijsbouts reputatie kennende – kijk ook eens op zijn weblog de Herenlunch – weet ik eigenlijk wel zeker dat hij het gebruik van de overbodige trap hier ironisch heeft bedoeld.
“kansrijkste ooit”. Wat een voorbeeld van de overbodige trap.
Geen Nederlands, maar letterlijk overgezet erg slecht Engels.
Het verstand zit in de kop en met de enkele reis van de kop van het land naar Amsterdam, en als ze ff doortrekken naar Den Haag, komt het misschien toch nog goed met Nederland 😉
Ik zie wel een enkel klein probleempje: wie wil er nou naar Amsterdam? Daar wil je toch nog niet dood gevonden worden.
Wat een geweldig plan! Het maakt immers ook een superefficiënte aandrijving mogelijk. Alles wat nodig is, is een heel sterke magneet in Amsterdam. Die trekt alle treinen uit Groningen aan. En magneten gebruiken geen energie.