Kans waarop? Een bijbaantje bij In Holland? Als assistent examinator. Zo kom je gaandeweg nog wat goede antwoorden te weten. Of is het minder fraai en worden deze zakscholieren ingeschakeld als papierversnipperaars. Om het straatje schoon te vegenz.
JIJ met je fopneus! Ga scholing halen gast. Wat jij nodig hep is 100% RESPECT.
Als het je niet bevalt ga je maar naar een ander land. Doe eens normaal man! Agge mar leut et zeker…
Inn Holland geeft gewoon vlijtig diploma’s. Ze scoren die doelen. Halen dat maximum. Dat is toch prima voorbereiding op het bedrijfsleven?! De directie speelt met de regels, dat is normaal. In welke wereld leef jij!!!
Zou zeggen: ga fietsen en opgeilen op die huppeltutjes. Geef ze geld. Help ze!
Doe eens wat nuttigs met je leven.
Ik bent noch nooid geslaag foor me oplijding maar hep al wel 130 bejaarde opgeligd en ik doet an uitkeerinsfroude. Duz hep ik de petensie om bestuurzfoorsitter fan inHollan te worre. Did is me sollesetasie.
Er is wel degelijk een probleem. Met uw potmeterje probeert u een elektronische oplossing aan te dragen in een hydraulisch systeem. Daar kan allen maar kortsluiting van komen. Het lijkt sterk op de wet van Pascal: de onbenulligheid van een onderwijsinstelling plant zich in alle allumni voort.
Waarom zou aan scholieren die gezakt en veelal ook gepakt zijn, geen potentiële kans worden geboden?
Het gaat om het proces, niet om het resultaat. Procesmanagers zijn daarbij steeds beter in staat, om d.m.v. continue verbeter acties, bonusgeld te onttrekken aan het onderwijsproces.
Misschien ook iets voor de onvolprezen Richard de Mos? Kan die gelijk op zijn conduite-staat bijschrijven dat hij directeur is geweest op In Holland!
Juist ja, omdat ik ook een diploma heb van InHolland ga ik ook directuer en manager in het onderwijs worden want ik kan niet les geven.
Kans waarop? Een bijbaantje bij In Holland? Als assistent examinator. Zo kom je gaandeweg nog wat goede antwoorden te weten. Of is het minder fraai en worden deze zakscholieren ingeschakeld als papierversnipperaars. Om het straatje schoon te vegenz.
JIJ met je fopneus! Ga scholing halen gast. Wat jij nodig hep is 100% RESPECT.
Als het je niet bevalt ga je maar naar een ander land. Doe eens normaal man! Agge mar leut et zeker…
Inn Holland geeft gewoon vlijtig diploma’s. Ze scoren die doelen. Halen dat maximum. Dat is toch prima voorbereiding op het bedrijfsleven?! De directie speelt met de regels, dat is normaal. In welke wereld leef jij!!!
Zou zeggen: ga fietsen en opgeilen op die huppeltutjes. Geef ze geld. Help ze!
Doe eens wat nuttigs met je leven.
Ik bent noch nooid geslaag foor me oplijding maar hep al wel 130 bejaarde opgeligd en ik doet an uitkeerinsfroude. Duz hep ik de petensie om bestuurzfoorsitter fan inHollan te worre. Did is me sollesetasie.
Zelfs een slang als ik kreeg de kans mijn minimale potentie ten volle uit te buiten. Prima idee van dit exclusieve instituut. Klasse!
Laat me raden: U en Edith S. keken van elkaar af?
Gewoon een potmetertje op aansluiten, kijken waar het inzakt en daar een paar ampjes bijzetten. Mag geen probleem zijn.
Er is wel degelijk een probleem. Met uw potmeterje probeert u een elektronische oplossing aan te dragen in een hydraulisch systeem. Daar kan allen maar kortsluiting van komen. Het lijkt sterk op de wet van Pascal: de onbenulligheid van een onderwijsinstelling plant zich in alle allumni voort.
Waarom zou aan scholieren die gezakt en veelal ook gepakt zijn, geen potentiële kans worden geboden?
In de ondertitel is ten minste één komma vergeten. Ik vermoed zelfs twee vanwege het naamwoord “zakken”.
“Men doet net alsof leerlingen, die zakken, geen potentie hebben.”
Het gaat om het proces, niet om het resultaat. Procesmanagers zijn daarbij steeds beter in staat, om d.m.v. continue verbeter acties, bonusgeld te onttrekken aan het onderwijsproces.
‘Zakken die geen potentie hebben’? Kijk maar naar mij!
Nu ja, men heeft in ieder geval de potentie om te zakken; dat is ook eenieder niet gegeven. Een moedige keuze.
Ook van het leerinstituut: een kans geven om nog een keer te zakken; het moet de managers koude rillingen bezorgen.
Door die potentie kan de studie heel goed wat naar de achtergrond verschuiven. Dat snap ik best. Maar wat kan de school daaraan veranderen?