Deze week een opmerkelijk verhaal. Onze redactie kwam op het spoor van een 39-jarige man uit Amersfoort die werk heeft maar geen LinkedIn. Een verdachte situatie.
Het gaat om Mark Voermans. We konden alleen met Mark in contact komen via de telefoon. Hij geeft aan al acht jaar voor zijn huidige werkgever te werken, waarvan vijf met een vast contract. Bijzonder. In al die tijd zou hij het dus doen zonder LinkedIn. Hoe hij dan zijn successen deelt? En felicitaties krijgt voor zijn werkjubileum? “Gewoon, via mijn jaarlijkse beoordeling, en bij de koffiecorner. Ik weet het niet zo goed, heb het erg druk met werk”, stelt de creditmanager.
Het is duidelijk dat we niet veel wijzer gaan worden van het gesprek met Mark. We wilden graag zijn collega’s spreken om te weten hoe zij hem in vredesnaam erkenning geven. Maar Mark wilde ons niet hun social media-profielen doorsturen. Wilde, of kon? Omdat ze niet bestaan? “Ik zou niet weten hoe sorry. Willen jullie anders een e-mailadres?” Nee hoor, we weten genoeg.
LinkedIn is voor de DOMMERDS die hun identiteit op straat gooien,
en lastig gevallen willen worden.
Aida Peimaei is vanaf 1 december 2015 verkoper bij bol.com. Je bestelt bij deze verkoper een artikel zoals je gewend bent via je vertrouwde account en betaalt aan bol.com. Aida Peimaei verstuurt het artikel en regelt de service.
Zie ook:
https://nl.linkedin.com/in/aida-peimaei
en
https://aidateksten.nl/
De titel is ondeugdelijk: “de man” Mark Voermans (39) “heeft” (= bezit) geen LinkdIn. Zo’n taalblunder nodigt niet uit tot verder lezen.
Ik vraag mij af, hoe Aïda Peimaei is gekomen aan de volledige naam, de leeftijd en het telefoonnummer van Mark zonder dat hij wordt vermeld op Linkdln.
Aïda haalt hem brutaalweg ongevraagd uit zijn anonimiteit.
Bovendien is niet vermeld worden op dat internetmedium geen schande. Ik sta er ook niet op!
Deze miskleunen verdienen geen sterren.
[…] Bronverwijzing […]
[…] Blabla […]