Studio Speld / Shutterstock

Kindermarketing straks op groente: de Elsa-aubergine

Om kinderen enthousiast te maken voor gezonder eten gaan grote kindermerken samenwerken met groenteboeren. Verschillende groentes worden dan in samenwerking met partners in  de schappen gelegd zoals: de Frozen-paprika, Paw Patrol bloemkolen en Cars-pastinaak. 

Hoofdmarketeer van de Jumbo is enthousiast: “In de pilots waren kinderen bijvoorbeeld al heel enthousiast over Peppa Pig-knollen. Heb je ooit een kind gezien dat een knol wil hebben? Precies.” 


Uw reactie telt. Juist nu.

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

gravatar

Google betaalt nu $ 17488 tot $ 23500 per maand voor online werken vanuit huis. Ik ben 2 maanden geleden bij deze baan gekomen en heb in mijn eerste maand $ 21540 verdiend met deze baan. Ik kan zeggen dat mijn leven is veranderd – volledig ten goede! Bekijk wat ik doe..

http://netprofit10.com

Reageer
gravatar

Google betaalt nu $ 17488 tot $ 23500 per maand voor online werken vanuit huis. Ik ben 2 maanden geleden bij deze baan gekomen en heb in mijn eerste maand $ 21540 verdiend met deze baan. Ik kan zeggen dat mijn leven is veranderd – volledig ten goede! Bekijk wat ik doe ..
http://www.netprofit10.com

Reageer