Bram gaat in de supermarkt altijd voor de olijfolie met de meeste bijvoeglijke naamwoorden cover

Gkazas

Bram gaat in de supermarkt altijd voor de olijfolie met de meeste bijvoeglijke naamwoorden

​Bram (33) staat eens in de zoveel tijd weer voor het olijfolieschap om een nieuwe fles te kopen. Omdat hij weinig verstand heeft van olijfolie en de keuze overweldigend is, heeft hij een handig systeem bedacht: hij kiest simpelweg de fles met de meeste bijvoeglijke naamwoorden.

“Extra vierge, koudgeperst, biologisch, duurzaam, premium, natuurlijk, ongefilterd, puur of zuiver — dat zijn de woorden waar ik naar kijk”, legt Bram uit. “En dan neem ik de fles waar zoveel mogelijk van die woorden op staan. Tot nu toe ben ik erg tevreden met deze strategie. Al weet ik nog steeds niet wat extra vierge betekent.”

Wist je dat olijfolie tot de meest vervalste producten ter wereld hoort? Gkazas Olijfolie is dat niet. Dit familieproduct is 100% verkregen uit de Koroneiki olijf. Puur natuur! Komt eerlijk en onbewerkt rechtstreeks uit de bergen van Kreta – precies zoals olijfolie hoort te zijn.

Bonustip: van maandag 18 augustus tot en met zondag 24 augustus zijn alle Gkazas Olijfolie producten met 25% korting in de Albert Heijn verkrijgbaar.


Uw reactie telt. Juist nu.

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *