Mongkolchon Akesin / shutterstock

Mongkolchon Akesin / shutterstock

Bescheiden bedrijf plaatst slechts 14 LinkedIn-posts na winnen award

In een wereld waar bedrijven zich maar al te graag profileren, valt één organisatie op door zijn ingetogen benadering van succes. Het bedrijf, dat onlangs een prestigieuze award won, hield het heel bescheiden bij slechts 14 LinkedIn-posts om het grote nieuws te delen.

"Ach, we zijn niet zo van het op de borst kloppen”, zegt de CEO terwijl hij naar een gigantisch groot spandoek kijkt op het bedrijfspand waarin zijn team te zien is met de award. "We willen gewoon doen wat we doen. Dat we daar soms een award voor winnen is leuk, maar moet ons niet te veel afleiden.”

Een aantal medewerkers deelt deze bescheidenheid met lichte trots. “De award betekent voor ons gewoon een bevestiging van wat we al wisten”, zegt marketingmanager Astrid. “Zoveel bedrijven overdrijven tegenwoordig op social media. Wij houden het gewoon bij het noodzakelijke, zoals een post per dag gedurende twee weken."

Sprong jouw bedrijf er het afgelopen jaar uit op social media en ben je klaar om LinkedIn te spammen over je nominatie? Zend dan tot en met 28 november je beste werk in voor The Best Social Awards – Business!


Uw reactie telt. Juist nu.

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *