In de laatste aflevering van Keuringsdienst van Waarde is zuivelmerk Almhof flink in verlegenheid gebracht. In hun reclame wordt al jaren geroepen dat “alle lof” voor Almhof is. Echter is na grondig onderzoek van de verslaggevers duidelijk geworden dat het in de werkelijkheid slechts gaat om een kwart van alle lof.
Presentatrice Sosha Duysker noemt het “ronduit schokkend” dat Almhof hier al jaren mee wegkomt. “Hoe vaker we de reclames bekeken, hoe meer zaken begonnen op te vallen. Na een serie kritische telefoontjes werd al duidelijk dat er niet eens sprake was van de helft van de lof, maar het bleek uiteindelijk dus nog minder.”
Almhof zelf wil nog geen uitspraak doen omtrent de resterende lof, en aan wie deze toebehoort. Maar Sosha noemt het een “kwestie van tijd” voordat de waarheid over deze “zuivel-duivel” boven water komt.
Oei.
Ik vond het ook al niet rijmen. Alle lof voor Almhoof? Of Alle loof voor Almof?