Handig: dit bedrijf stuurt je elke dag een mail die vermeldt dat jij je succesvol hebt afgemeld voor hun nieuwsbrief. Het bedrijf, dat verschillende loterijen organiseert, zal je voortaan digitale noc
Verrek, dat is mij ook overkomen. Ik begrijp dat uit commercieel oogpunt of vanwege de kans op een juridisch gevolg dat naam van de onderhavige staatsloterij niet wordt vermeld.
Dat is geen satanisch genoegen, maar een zeer simpel concept (algoritme?). Cookies (in ieder geval die van de Speld) weggooien en je bent weer even “vage kennis”
Met een satanisch genoegen blokkeert de directie van De Speld de meeste berichten voor kennissen die niet vaag zijn, maar recht voor haar of zijn raap zijn. Maar de directie is wel commercieel genoeg om advertenties niet te blokkeren.
Niet geslaagde foto. Belangrijk gegevens als Datums en Afzender ontbreken. Dit zegt de lezers dus niks.
Bovendien had de ontvanger allang voor dit bedrijf de filter op “spam” of “ongewenst” moeten zetten.
Gelukkig kun je je voor de NUPI nieuwsbrief nooit afmelden!
En nee, ook niet met promocodes!
dit is eerlijk gezegd best grappig
Verrek, dat is mij ook overkomen. Ik begrijp dat uit commercieel oogpunt of vanwege de kans op een juridisch gevolg dat naam van de onderhavige staatsloterij niet wordt vermeld.
Dat is geen satanisch genoegen, maar een zeer simpel concept (algoritme?). Cookies (in ieder geval die van de Speld) weggooien en je bent weer even “vage kennis”
Met een satanisch genoegen blokkeert de directie van De Speld de meeste berichten voor kennissen die niet vaag zijn, maar recht voor haar of zijn raap zijn. Maar de directie is wel commercieel genoeg om advertenties niet te blokkeren.
Niet geslaagde foto. Belangrijk gegevens als Datums en Afzender ontbreken. Dit zegt de lezers dus niks.
Bovendien had de ontvanger allang voor dit bedrijf de filter op “spam” of “ongewenst” moeten zetten.