Natasja uit Bodegraven rekende vandaag op de bezorging van een muzikale teddybeer, maar ze zal nog even geduld moeten hebben. Het pakketje is vertraagd omdat zowel Bol.com als PostNL te druk was met het schrijven en versturen van e-mails over de bezorging ervan.
“We vinden het heel vervelend voor Natasja”, zegt Herna Verhagen, CEO van PostNL. “Door de krapte op de arbeidsmarkt hebben ook wij een tekort aan personeel. De beschikbare mensen hebben Natasja netjes laten weten dat het pakket door ons ontvangen is, dat de bezorging gepland is op donderdag tussen 13.00 en 17.00 uur, dat de bezorger onderweg is en dat het pakket bezorgd is. Helaas was er daardoor geen tijd meer om het pakket te bezorgen.”
Toch is de vraag of het probleem bij PostNL ligt. CEO Margaret Versteden-van Duijn van Bol.com geeft toe dat de teddybeer nog niet verzonden is: “We hebben de bestelling bevestigd, de betaling bevestigd, de verzending bevestigd, de bezorgdatum bevestigd, het vertrek van de postbezorger bevestigd en de levering bevestigd. Dat is een stukje service dat we niet willen loslaten. Het is alleen jammer dat we er niet in zijn geslaagd het pakket te verzenden.”
Natasja is overigens over een paar dagen pas thuis.
Je kon erop wachten!