Gezagsvoerder Martin is niet van plan de laatste software-update voor zijn Boeing te installeren. Volgens de piloot zijn updates een truc van de fabrikant om toestellen trager te maken en vaker te laten crashen, zodat mensen sneller een nieuwer model kopen.
”Een vriend van me heeft laatst een update geïnstalleerd op zijn 737 MAX 8 en sindsdien is het ding niet vooruit te branden. Inmiddels denkt hij er serieus over om een Airbus te kopen.”
Door niet te updaten mis je natuurlijk wel wat nieuwe features, maar dat vindt Martin geen bezwaar. ”Je moet soms even wat trucjes uithalen om bijvoorbeeld uit een ongecontroleerde nosedive te komen, maar dan is het vaak voldoende om even de flaps te trimmen, MACS twee keer te resetten en het lichtje van ‘stoelriemen vast’ uit te schakelen.”
De man op de foto is NIET de gezagvoerder. Hij is de copiloot!
De gezagvoerder heeft namelijk VIER gouden strepen op zijn schouder, de copiloot heeft drie gouden strepen.
Hij zit wel op de stoel van de gezagvoerder.
Vermoedelijk is hij dronken, anders zou hij niet doen alsof ie de gezagvoerder is.
Is dit nog humor of spotten met dodelijke ongelukken met honderden slachtoffers? Speld -1
Deze Martin zit al in een Airbus zie ik…
Voor je ‘t weet zit je met een webversie en een licentie van een jaar. Dokken of crashen…
Vanzelf wordt in de eerste plaats op onderhoud bezuinigd.
En op op veiligheid, dat is ook de nieuwe trend met Amerikaanse atoomwapens.
Ze moeten er gewoon af en toe eentje testen, zo’n atoombommetje.
Meten is weten.
Noord-Korea heeft zich al aangeboden als testgebied.
jeez old skool ! !
hebben julie geen ios of zo ?
Groot gelijk, XP doet het nog prima!!
MS-Dos 3.1.
Alles wat daarna kwam is geldklopperij.
Wat een kinderachtige computertjes. Ik zweer nog steeds bij een IBM 360 mainframe. Weliswaar besloeg deze computer de helft van mijn Lockheed Constellation L-749 en moest er een schoorsteen op het dak voor de koeling, maar de betrouwbaarheid van de IBM 360 is ongeëvenaard.
Riep iemand mij?
C2000
Kontakt?
Ik zou Linux nemen!!
Gewoon eerst de hele harde schijf LEEG maken en dan eens verder kijken.
Al die rotzooi opschonen!
Dat is die jongen van Martin Air toch?
Gezagsvoerder Martin heeft gelijk. Er kunnen geen twee kapiteins op één schip zijn.
De beste fabrikanten staan wal. 😕😕
Ik zou toch al voor de A380 gekozen hebben. Heeft meer capaciteit en bij Airbus zijn ze op IT gebied veel verder dan de boys in Seattle.
Onzin, het hups-model is verouderd!
O-v-e-r-k-a-p-a-c-i-t-e-i-t.
Martin snapt het. De meeste ‘updates’ zijn niet voor de gebruiker bedoeld.