Supermarktconcern Marqt heeft de kritiek op het kraanwater in plastic flesjes ter harte genomen. Om milieuvervuiling tegen te gaan heeft het bedrijf meerdere q’s toegevoegd aan de productnaam.
Het kraanwater zal Geqfilterdq qraanwaqterq gaan heten, een duidelijke handreiking naar de duurzame consument. Marqt-boodschapper Jenna Verhulst is nog niet helemaal tevreden: “Ik ben blij dat er meer q’s in de naam zitten, maar ik had liever ook een prijsverhoging gezien. Dat was een geloofwaardiger verhaal geweest.”
En wat X-tra XX’en dan? Of is dat voor een X-treem andere doelgroep?
Merq toch hoe sterq!
De lege plastiq flessen worden uiteraard weer ingenomen om verwerqt te worden tot Marqts Oriqinele Plastiq Soepq met balletjes volgens oma’s receqt.
Marqtwerqinq.
Ze hadden nooit met poëzie moeten beginnen in de reclamewereld.
Als dat al zo genoemd mag worden.
Natuurlijk klinkt de q anders dan de betekenis.
De betekenis is q dus niet, het gaat om de boodschap.
Ik haal mijn boodschappen om de hoek hier, de aldi is meerdere straten te ver.