In de kroeg scheppen mannen er vaak over op, maar als het erop aankomt weten veel van hen de V-snaar niet te vinden.
Veel mannen prutsen maar wat aan onder de motorkap. Ze frunniken wat aan de bougies of checken voor de zoveelste keer het oliepeil. Ze denken dan dat ze lekker bezig zijn, maar de V-snaar blijft onaangeraakt achter. Auto’s staan daarom vaak maanden stil en mannen durven uit schaamte geen hulp te zoeken bij een monteur.
Automonteur Frits Kalkenkamp zegt dat het echter niet altijd de schuld is van de man: “Iedere auto is anders en bij sommige auto’s is de V-snaar nu eenmaal moeilijker te bereiken dan bij andere voertuigen. Zie jij maar eens direct de V-snaar te vinden bij een Suzuki Alto. Dat is niet te doen.”
Bas Flier, een man, vindt de discussie maar opgeblazen: “Hoezo? Mijn auto heeft niet eens een V-snaar.”
De tankdop kunnen ze ook al niet vinden, laat staan dat ze het verschil weten tussen een diesel , gas of benzinemotor..
En daarom moet ik altijd tanken.
Bmw heeft een ketting geen v snaar dus veel mannen hebben een BMW
Ja dit is grappig want dat heet al decennia lang multiriem. Ik heb ooit een auto gehad die een v-snaar had. Lang geleden. Ooit.
Help mijn man is V-snaarblind en zegt dat buurvrouws roodzwarte jarretelgordeltje best wel verantwoord oefenmateriaal is.
mijn alto ligt nu uit elkaar op de stoep in de achterstandbuurt en ik heb hem niet gevonden, oproep aan mijn buurtgenoten; geef eens terug? (of hoort deze eigelijk wel in mijn auto?)
Wees eens wat duidelijker Lullo: héél modaal Nederland woont langzamerhand in, of minstens aan de rand van, achterstandswijken. Bedoel je Schilderswijken, Staatsliedenbuurten, Rivierwijken, Goudkusten of Kanalenbuurten? Als het om een Suzuki Alto gaat, denk ik het eerst aan Apeldoorn, 30 april 2009. Graag enige duidelijkheid.
Dat was een zwarte Swift en geen Alto. En dan een ander voor lullo uitmaken…
Ik heb de V-snaar nog niet gevonden op mijn gitaar. Gaat enkel maar tot de G-snaar
En de volgorde van nummering lijkt nergens op. Hoe ze bij de auto aan de V komen? Waar zitten A t/m U dan?
Ik heb er nog een op zolder liggen.
Herkenbaar. Zelf heb ik altijd moeite met het vinden van de g-spot bij mijn auto!
Ik heb een knop waar “Start” op staat. Als ik daar liefdevol op druk gaat mijn auto kreunen van genot. Alsof ze al meteen klaarkomt.
Ze zouden op al dat soort knoppen ‘start’ moeten zetten!
Een kluns kan dan de was doen! (Lekker soppen.)
Woehahahahahaaa!!
Het doel is de weg, de weg is het doel.
Beetje obsceen wel in de file met zijn allen.
Ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit meegemaakt dat tijdens een ritje mijn G-snaar knalt. Een V-snaar is echt anders. Een E-snaar ook trouwens.
Het artikel gaat over V-snaren! Wel even bij het onderwerp blijven, ja?
Raak ik daar een gevoelige snaar ?
Oei oei oei Speld, wat een olijk neo puberale dubbelzinnigheid.
En krijgen die mannen dan de slang wel in de vulopening?
Woehahahahahaaa!!
Dan zal het vinden van de G-spot bij vrouwen wel helemaal te moeilijk zijn voor veel mannen.
Zeker wel, dat is haar rechter oor. Het is net zo eenvoudig als de V-snaar: zoek gewoon de juiste vorm.
Ach, het vinden van de Grafenbergplek (Engels: G-spot) is zo’n grote moeite niet, men zoeke op Wikipodia onder Ernst Grafenberg; dé promotor van een ‘manuele therapie’ die lang een hype was onder Vrouwen Met Bepaalde Tekorten en Mannen Met Bepaalde Tekortkomingen. De eerste baanbrekende onder-zoeker in dit verband was Sigmund Freud.
Overigens Johan, ik vermoed dat jij de film Deep Throat verkeerd geïnterpreteerd hebt.
Kip, je kan het ermee doen!
Benny
Ik heb het even voor de zekerheid gecheckt bij de ANWB:
Een V-snaar of multiriem is een bewegend onderdeel en dus gevoelig voor slijtage. Hij kan uitrekken of scheurtjes gaan vertonen. Als hij te slap staat, kunnen dynamo, waterpomp, stuurbekrachtiging en airco onvoldoende aangedreven worden. Ook geleiders of spanrollen zijn aan slijtage onderhevig. Als de multiriem of V-snaar gaat slippen, hoor je dat aan een jankend geluid.
Zo dan weet je in ieder geval precies waar dat jankende geluid vandaan komt.
dit is niet waar
corriej
Sorry Wiemersma, maar er zijn ook legio gevallen bekend van jankende geluiden van onder de motorkap die werden veroorzaakt door katten die een warm plekje zochten (en vonden) onder de motorkap en naderhand snelheid moesten maken om heet wordende motorblokken en draaiende multiriem of V-snaar bij te houden. ANWB-wegenwachters kunnen daar smakelijk over vertellen.