Misschien zou het beter zijn om aan depressieve buschauffeurs een ‘hoerenbon’ te geven van pak 300€. ‘Je kunt er mee doen wat je wil, liefst een doos kopen voor je vrouw’. Een mens moet een vooruitzicht hebben.
Wat als zo’n Dreamliner op onschuldige mensen hun kop valt? Wat is er mis met Fokker? Vroeger vlogen ze wel zes keer per dag over en weer van Antwerpen naar Schiphol. Fokker is a more powerfull name than Fyra. Het is ook internationaal verstaanbaar. ‘Met Fokker kom je er wel’.
Vanuit Holland komen er ook nieuwe bussen. Maar de Veolia bus Hulst-Antwerpen-Breda zou nu eindelijk op winst kunnen gaan draaien. Vanaf de wietpas zit er eigenlijk niemand meer in die bus en het reed al op verlies.
Erger = de bus van Rotterdam naar Dinteloord. De brug ging open en als ik niet geroepen had was die vent los op de rij auto’s voor hem ingereden!!! Je zit daar dan in die bus te dromen en te kijken naar het landschap. De buschauffeur was een NL. Als je DAT nog niet ziet?
Daarna stond ik in het Station van Roosendaal te kijken naar bussen met compleet kletskop banden. Vrachtwagens en bussen MOGEN dat.
Dus als ik naar Holland ga doe ik dat met de auto. Sommige truckers gebruiken hun vrachtwagen en vertragen over een km als die brug open gaat. Soms rijden ze over 2 rijstroken om het verkeer achter hun te vertragen.
Als je nét voor de achteras van een bus gaat zitten heb je zoveel meer kans.
Het accident met de Belgische bus in Zwitserland lijkt door antidepressiva te zijn veroorzaakt…
Die is daar gewoon recht op gereden. Het lijkt zo.
De NS, zo blijkt uit de hoorzitting, heeft de Dreamliner als optie geschrapt ivm de te hoge brandstofkosten. De V250 van Ansfaaldo Breeduit was goedkoper in het energieverbruik door de vele uitvallende treinen (stilstaande treinen gebruiken niet of nauweliojks energie).
Wil de Speld dit nieuws per ommegaande rectificeren? De Fyra groep heeft juist de Dreamliners, die verplicht aan de grond moeten blijven, opgekocht. Men is druk bezig het landdingsgestel geschikt te maken voor rails, zodat de Dreamliners toch nog een goede bestemming krijgen. De directie van de NS heeft laten weten dat, hoewel het een geheel nieuwe technologie betreft, ze alle vertrouwen in het project hebben. De vertragingen met de Fyra kent de klant nu wel. Met de Dreamliner zijn we er bij de NS van overtuigd dat we de klant een geheel nieuwe en duurzame vertragingsbeleving kunnen bezorgen.
Mannen, Benito Berlusconi, groot-aandeelhouder van Wan-saldo Breda, maakt bekend via zijn zegsvrouwe Ruby Tuttititti, dat de FYRA net zo bedrijfszeker is als de Dreamliner van Boeing. Beide vervoermiddelen zijn uitwisselbaar, beide staan afgetankt op hun platform te wachten tot alle kinderziekten zijn opgespoord. Dat gaat hooguiy nog een jaar of twee duren. Tegen die tijd zijn beiderlei modellen zwaar verouderd en toont de catalogus een nieuwer disfunctionerend model. Vergelijk, het andere hoofdpijndossier: de JSF. Ook onderwerp van ongestelde vragen in de Kamer.
Ter adstructie van bovenstaande: gisteravond was op het nieuws dat de heer Berlusconi nu eindelijk uit de Fasces-kast is gekomen en zijn idool heeft bewierookt: “De bevolkingspolitiek van Benito M. was niet helemaal doordacht maar hij had toch ook veel goeds gedaan voor Italië”. Het wachten is nu op de neo-Nazi die verklaart dat “de selectieve bevolkingspolitiek van Hitler jegens de Joden wellicht niet helemaal comme il faut was geweest, maar dat hij toch ook veel goeds voor Duitsland heeft gedaan; zoals de Autobahnen, de kinderbijslag en de totale vernietiging van land en inwoners die tot Wirtschafswunder en Wiedergutmachung heeft geleid”. Berlusconi heeft tevens een beroep gedaan op de door hem zelf doorgeramde Wet Naamsveranderingen: hij wil per ommegaande Benito Berlusconi worden genoemd en kortweg “Benny” voor intimi.
De Denen zitten al 10 jaar op hun Fyra te wachten. Die zullen ook blij zijn als ze in hun gazet lezen over de gebeurtenissen in Belgenolland. Misschien waren de Denen eerst misnoegd omdat wij na 5 jaar al bediend werden en zij al 10 jaar zitten te wachten en nog altijd niks kregen? Waarom de Nederlanders eerst bedienen? Waarom heet de firma AnsaldoBREDA? Omdat ze in Breda in coffeeshop Fly’n’Hi-speed heel enthousiast hun treinen gaan ontwerpen om die dan in Ansaldo ineen te gaan proberen te vijzen. Wat natuurlijk niet helemaal lukt en ze hebben veel schroeven over waar ze geen gat voor vonden maar die er eigenlijk ergens in behoren te zitten volgens het Breda-ontwerp. Doch geen hond weet meer waar precies? Dus boren ze lukraak wat gaten in het ding alwaar ze de overtollige schroeven in mikken in de hoop dat het op die manier toch nog goed komt.
Het volstaat dat er ne mens met wat overgewicht instapt om héél de trein te doen scheefhangen en niet meer uit de tunnel in Rotterdam te geraken. Of in Antwerpen. Gelukkig ging hij in Antwerpen altijd pas kapot als hij al uit de tunnel was. Dat scheelt ‘m een stuk in evacuatieoverlast.
Misschien moeten er gewoon maar een paar schroeven bij in die trein? De deur van mijn Italiaanse frigo viel er na 3 maanden ook gewoon af. Vervelend. Ik heb ze er dan maar zelf fatsoenlijk opgevezen. In België waren we natuurlijk bang dat iemand door een stuk Fyra zou onthoofd worden. Alsook hadden we geen zin om in de vrieskou achter die trein naar stukken te gaan lopen zoeken om die dan helemaal naar Holland terug te gaan brengen.
Als Amsterdammers niet naar Rotterdam willen en Rotterdammers niet naar Amsterdam dan verkoop ik mijn aandelen Fyra. Dit is duidelijk een staaltje van gebrekkige marktverkenning.
mijn beste vriend; ik was er al in het diepste en in de diepzinnigste diepte van mijn gedachten. trouwens heb je wel eens gehoord van… metamorfose=
mythe-maar-voor-zijn.
de duizenddichter
Voor je instapt ben je er al, daarom….. geen zitplaatsen. geen toiletten. geen mini bar. geen stuwardessen. geen uitkijk raampjes.
en automatisch piloot. Goede reis.
We moeten van de Hoge Raad weliswaar toestaan dat vrouwvolk tot Fyra-treinen en -vliegtuigen wordt toegelaten, maar we laten ons niet dwars zitten; we zetten weigerconducteurs in.
Maar wel de treinstellen kop-kont achter de locomotief hangen, hè.
Veelal wordt vergeten waarom het gereedkomen van Fyra zo oneindig lang duurt. Maar ik niet!!!!
De projectgroep met dikbetaalde medewerkers wordt opgeheven als het aanlegproject klaar is!!!!!!
Ja Boris, vergeet ook niet dat alle Marokkaanse politici van de Partij van de Arabieren met hun dubbele paspoorten flink bijverdienen in die projectgroep.
Ha ha ha, die Geert. Hij kan zo heerlijk onverwachts uit de hoek komen. Ha ha ha
De meeste Nederlanders denken dat Fyra een hogesnelheidsverbinding onderhoudt. Met een beetje geluk lukt dat nog voor de eeuwwisseling, maar dat is niet het doel van club.
De Fyra beoogt:
– Kwaliteitsbladen als De Speld kopij ten over te bezorgen
– Nederlanders reden voor nog meer kankeren te bieden
– Politici van de straat te houden
– Overleg tussen Nederland en België gaande te houden
Zeg aangetrouwde superneef van mij, jij vergeet mooi de belangrijkste doelstelling van Fyra:
– Jou een ruimhartig inkomen te garanderen
Oehhh, wat heb ik een schijthekel aan die zelfverklaarde Mokummers, die zo fantasieloos zijn dat ze zich niet kunnen voorstellen dat er in een stad zonder Melkweg en Paradiso iets te beleven zou zijn, en die overigens vrijwel zonder uitzondering uit de provincie komen. Schapen. Beh, beh!
Mits westenwind waait kunt U in de aanvliegroute naar de Buitenveldertbaan boven de halte Amsterdam Bijlmer/ArenA de Fyra per parachute verlaten.
“Wegens een sein- en wisselstoring zal de Dreamliner niet kunnen vliegen op het baanvak tussen Oudenbosch en Kalmthout-Heide. De NS zet luchtballonnen in!”
Het vliegveld heet niet voor niets ‘Airport Rotterdam The Hague’.
Den Haag? Daar heeft een mens toch niets te zoeken?
Nee hoor: voor de Rotterdammers is het gewoon Zestienhoven.
Dat politiek Den Haag zonodig een tongbreker zonder marketingwaarde wilde introduceren, tsja; alsof Madurodam geen vliegveld heeft ….
Ik merk wel aan eerdere reacties dat er nogal wat lieden wegens gebrek aan visum en hondsdolheidvaccinatie de toegang is geweigerd en daar hun gram over willen halen.
We laten natuurlijk niet zo maar iedereen hier binnen, da’s slogisch, toch?
“Dames en heren, er is een softwarefout opgetreden, we kunnen pas verder vliegen als het hele vliegtuig is gereset. Dit zal ongeveer 45 minuten duren, hopelijk zijn we nog niet uit de lucht gevallen tegen die tijd.”
“Bij tijdsgebrek kunt u overstappen op de invaltrein van Fyra. Niet vergeten om vooraf te reserveren!”
Dames en Heren,
wegens een defect in het luchtruim vliegt de Fyra via Utrecht, Lelystad, Zwolle, Enschede, Nijmegen om te eindigen in Eindhoven vanuit Eindhoven kunt u op eigen vervoer door rijzen naar Rotterdam. Excuses voor het ongemak.
hihi, ik zie het al voor me. Een software reset, of toch een knallend harde hardware reset op de grond?
Het enige goede aan Amsterdam is de Dreamliner naar Rotterdam.
Bij verwachte vorst wordt er volgens een aangepaste dienstregeling gevlogen.
In verband met het gevaar van neerstorten bij het uitvallen van de motoren ter hoogte van Wuustwezel worden er voorlopig nog geen vluchten naar Brussel uitgevoerd.
Volkomen mee eens, bovendien is het betonnen stoepje dat dient als landingsbaan van Zestienhoven te kort om er zonder brokken te maken een dreamliner aan de grond te zetten.
@ Van Bralhuysen
Van wat ik overal lees schijnt het sowieso moeilijk te zijn een Dreamliner zonder brokken aan de grond te zetten. Dus dan maakt het ook niet uit als ze naar Zestienhoven vliegen.
Inderdaad, dat voorgevoel had ik ook… alsof er iemand naar Rotterdam wil.
Maar het is wel handig voor de vluchtelingenstroom die van Rotterdam naar Amsterdam wil.
Jullie volkje kennende niet. Gelukkig bestaat er ook zoiets als de ruimdenkende Rotterdammer die zich niet schaamt voor een bezoek aan Amsterdam. En als je daar dan bent dan is een Dreamliner terug naar Rotterdam toch wel het mooiste wat er is.
HAHAH inderdaad niks te zoeken…
Het valt me nog mee van die Amsterdammers, dat ze weten dat er nog iets anders dan Amsterdam bestaat. Complimenten!
buiten de ring A10 is ontwikkeld leven niet echt mogelijk.
http://www.funnynewspics.nl/2013/06/07/kabinet-stopt-definitief-met-fyra/
de fyra is een trein soort. geen bedrijf.
NS onederhoud de trein. en ik zie het al voor me. de onder platen vallen er af.
Slechts 9 fouten. Wie biedt meer?
+ 1: http://www.restaurantfyra.nl/
Een bedrijf dus.
Misschien zou het beter zijn om aan depressieve buschauffeurs een ‘hoerenbon’ te geven van pak 300€. ‘Je kunt er mee doen wat je wil, liefst een doos kopen voor je vrouw’. Een mens moet een vooruitzicht hebben.
Wat als zo’n Dreamliner op onschuldige mensen hun kop valt? Wat is er mis met Fokker? Vroeger vlogen ze wel zes keer per dag over en weer van Antwerpen naar Schiphol. Fokker is a more powerfull name than Fyra. Het is ook internationaal verstaanbaar. ‘Met Fokker kom je er wel’.
Vanuit Holland komen er ook nieuwe bussen. Maar de Veolia bus Hulst-Antwerpen-Breda zou nu eindelijk op winst kunnen gaan draaien. Vanaf de wietpas zit er eigenlijk niemand meer in die bus en het reed al op verlies.
Erger = de bus van Rotterdam naar Dinteloord. De brug ging open en als ik niet geroepen had was die vent los op de rij auto’s voor hem ingereden!!! Je zit daar dan in die bus te dromen en te kijken naar het landschap. De buschauffeur was een NL. Als je DAT nog niet ziet?
Daarna stond ik in het Station van Roosendaal te kijken naar bussen met compleet kletskop banden. Vrachtwagens en bussen MOGEN dat.
Dus als ik naar Holland ga doe ik dat met de auto. Sommige truckers gebruiken hun vrachtwagen en vertragen over een km als die brug open gaat. Soms rijden ze over 2 rijstroken om het verkeer achter hun te vertragen.
Als je nét voor de achteras van een bus gaat zitten heb je zoveel meer kans.
Het accident met de Belgische bus in Zwitserland lijkt door antidepressiva te zijn veroorzaakt…
Die is daar gewoon recht op gereden. Het lijkt zo.
De NS, zo blijkt uit de hoorzitting, heeft de Dreamliner als optie geschrapt ivm de te hoge brandstofkosten. De V250 van Ansfaaldo Breeduit was goedkoper in het energieverbruik door de vele uitvallende treinen (stilstaande treinen gebruiken niet of nauweliojks energie).
Wil de Speld dit nieuws per ommegaande rectificeren? De Fyra groep heeft juist de Dreamliners, die verplicht aan de grond moeten blijven, opgekocht. Men is druk bezig het landdingsgestel geschikt te maken voor rails, zodat de Dreamliners toch nog een goede bestemming krijgen. De directie van de NS heeft laten weten dat, hoewel het een geheel nieuwe technologie betreft, ze alle vertrouwen in het project hebben. De vertragingen met de Fyra kent de klant nu wel. Met de Dreamliner zijn we er bij de NS van overtuigd dat we de klant een geheel nieuwe en duurzame vertragingsbeleving kunnen bezorgen.
Mannen, Benito Berlusconi, groot-aandeelhouder van Wan-saldo Breda, maakt bekend via zijn zegsvrouwe Ruby Tuttititti, dat de FYRA net zo bedrijfszeker is als de Dreamliner van Boeing. Beide vervoermiddelen zijn uitwisselbaar, beide staan afgetankt op hun platform te wachten tot alle kinderziekten zijn opgespoord. Dat gaat hooguiy nog een jaar of twee duren. Tegen die tijd zijn beiderlei modellen zwaar verouderd en toont de catalogus een nieuwer disfunctionerend model. Vergelijk, het andere hoofdpijndossier: de JSF. Ook onderwerp van ongestelde vragen in de Kamer.
Dan maar een paar dagen wachten met die vragen.
Ter adstructie van bovenstaande: gisteravond was op het nieuws dat de heer Berlusconi nu eindelijk uit de Fasces-kast is gekomen en zijn idool heeft bewierookt: “De bevolkingspolitiek van Benito M. was niet helemaal doordacht maar hij had toch ook veel goeds gedaan voor Italië”. Het wachten is nu op de neo-Nazi die verklaart dat “de selectieve bevolkingspolitiek van Hitler jegens de Joden wellicht niet helemaal comme il faut was geweest, maar dat hij toch ook veel goeds voor Duitsland heeft gedaan; zoals de Autobahnen, de kinderbijslag en de totale vernietiging van land en inwoners die tot Wirtschafswunder en Wiedergutmachung heeft geleid”. Berlusconi heeft tevens een beroep gedaan op de door hem zelf doorgeramde Wet Naamsveranderingen: hij wil per ommegaande Benito Berlusconi worden genoemd en kortweg “Benny” voor intimi.
De Denen zitten al 10 jaar op hun Fyra te wachten. Die zullen ook blij zijn als ze in hun gazet lezen over de gebeurtenissen in Belgenolland. Misschien waren de Denen eerst misnoegd omdat wij na 5 jaar al bediend werden en zij al 10 jaar zitten te wachten en nog altijd niks kregen? Waarom de Nederlanders eerst bedienen? Waarom heet de firma AnsaldoBREDA? Omdat ze in Breda in coffeeshop Fly’n’Hi-speed heel enthousiast hun treinen gaan ontwerpen om die dan in Ansaldo ineen te gaan proberen te vijzen. Wat natuurlijk niet helemaal lukt en ze hebben veel schroeven over waar ze geen gat voor vonden maar die er eigenlijk ergens in behoren te zitten volgens het Breda-ontwerp. Doch geen hond weet meer waar precies? Dus boren ze lukraak wat gaten in het ding alwaar ze de overtollige schroeven in mikken in de hoop dat het op die manier toch nog goed komt.
Het volstaat dat er ne mens met wat overgewicht instapt om héél de trein te doen scheefhangen en niet meer uit de tunnel in Rotterdam te geraken. Of in Antwerpen. Gelukkig ging hij in Antwerpen altijd pas kapot als hij al uit de tunnel was. Dat scheelt ‘m een stuk in evacuatieoverlast.
Misschien moeten er gewoon maar een paar schroeven bij in die trein? De deur van mijn Italiaanse frigo viel er na 3 maanden ook gewoon af. Vervelend. Ik heb ze er dan maar zelf fatsoenlijk opgevezen. In België waren we natuurlijk bang dat iemand door een stuk Fyra zou onthoofd worden. Alsook hadden we geen zin om in de vrieskou achter die trein naar stukken te gaan lopen zoeken om die dan helemaal naar Holland terug te gaan brengen.
Ken je die mop van de Fyra die naar Rotterdam ging?
Nee. Vertel maar dan.
Die ging niet?
Als Amsterdammers niet naar Rotterdam willen en Rotterdammers niet naar Amsterdam dan verkoop ik mijn aandelen Fyra. Dit is duidelijk een staaltje van gebrekkige marktverkenning.
Waar was je toen je er nog niet was?
mijn beste vriend; ik was er al in het diepste en in de diepzinnigste diepte van mijn gedachten. trouwens heb je wel eens gehoord van… metamorfose=
mythe-maar-voor-zijn.
de duizenddichter
Voor je instapt ben je er al, daarom….. geen zitplaatsen. geen toiletten. geen mini bar. geen stuwardessen. geen uitkijk raampjes.
en automatisch piloot. Goede reis.
Als je er al bent, waar was je dan?
Ik vlieg alleen met OrdinAir. Dan weet je wat je kunt verwachten.
Ryanair gaat ook mee doen,
Kies Ryanair in plaats van die volgetankte Fyra’s.
Als Ryanair met B-787 gaat vliegen dan zijn de mogelijke rampen niet meer te overzien..
Homostellen mogen niet mee. Dat zou de wereldvrede geweld aan doen.
We moeten van de Hoge Raad weliswaar toestaan dat vrouwvolk tot Fyra-treinen en -vliegtuigen wordt toegelaten, maar we laten ons niet dwars zitten; we zetten weigerconducteurs in.
Maar wel de treinstellen kop-kont achter de locomotief hangen, hè.
Veelal wordt vergeten waarom het gereedkomen van Fyra zo oneindig lang duurt. Maar ik niet!!!!
De projectgroep met dikbetaalde medewerkers wordt opgeheven als het aanlegproject klaar is!!!!!!
Gesnopen?
Ja Boris, vergeet ook niet dat alle Marokkaanse politici van de Partij van de Arabieren met hun dubbele paspoorten flink bijverdienen in die projectgroep.
Ha ha ha, die Geert. Hij kan zo heerlijk onverwachts uit de hoek komen. Ha ha ha
De meeste Nederlanders denken dat Fyra een hogesnelheidsverbinding onderhoudt. Met een beetje geluk lukt dat nog voor de eeuwwisseling, maar dat is niet het doel van club.
De Fyra beoogt:
– Kwaliteitsbladen als De Speld kopij ten over te bezorgen
– Nederlanders reden voor nog meer kankeren te bieden
– Politici van de straat te houden
– Overleg tussen Nederland en België gaande te houden
– Budgetoverschrijdingen mogelijk te maken
– Spoorwegtarieven drastisch te verhogen
Zeg aangetrouwde superneef van mij, jij vergeet mooi de belangrijkste doelstelling van Fyra:
– Jou een ruimhartig inkomen te garanderen
Oehhh, wat heb ik een schijthekel aan die zelfverklaarde Mokummers, die zo fantasieloos zijn dat ze zich niet kunnen voorstellen dat er in een stad zonder Melkweg en Paradiso iets te beleven zou zijn, en die overigens vrijwel zonder uitzondering uit de provincie komen. Schapen. Beh, beh!
Uw Ph lijkt mij basisch, alles nog o.k.?
Net op tijd voor de klassieker, stopt ook bij R’dam Kuip en A’dam Arena.
Mits westenwind waait kunt U in de aanvliegroute naar de Buitenveldertbaan boven de halte Amsterdam Bijlmer/ArenA de Fyra per parachute verlaten.
“Wegens een sein- en wisselstoring zal de Dreamliner niet kunnen vliegen op het baanvak tussen Oudenbosch en Kalmthout-Heide. De NS zet luchtballonnen in!”
hihi. houdt u rekening met een vertraging van een week of langer?
Kan men niet beter Airbussen inzetten? #dtv
Dat kan wel zijn, maar wanneer het herfst is en heel hard waait, krijgen ze dan geen last van bladeren die door de lucht dwarrelen?
Kan ik wel mijn Ov-Chip gebruiken?
Dat kan, mits U de toeslag van EUR 2,30 per enkele reis op het traject Schiphol-Rotterdam voldoet en er voldoende saldo op uw OV-chipkaart staat..
Ik zal er in ieder geval graag gebruik van maken.
En de kaartjes – pardon – tickets – zijn nog goedkoper ook.
geen tussenstop in den haag???
Het vliegveld heet niet voor niets ‘Airport Rotterdam The Hague’.
Den Haag? Daar heeft een mens toch niets te zoeken?
Nee hoor: voor de Rotterdammers is het gewoon Zestienhoven.
Dat politiek Den Haag zonodig een tongbreker zonder marketingwaarde wilde introduceren, tsja; alsof Madurodam geen vliegveld heeft ….
Ik merk wel aan eerdere reacties dat er nogal wat lieden wegens gebrek aan visum en hondsdolheidvaccinatie de toegang is geweigerd en daar hun gram over willen halen.
We laten natuurlijk niet zo maar iedereen hier binnen, da’s slogisch, toch?
“Dames en heren, er is een softwarefout opgetreden, we kunnen pas verder vliegen als het hele vliegtuig is gereset. Dit zal ongeveer 45 minuten duren, hopelijk zijn we nog niet uit de lucht gevallen tegen die tijd.”
“Bij tijdsgebrek kunt u overstappen op de invaltrein van Fyra. Niet vergeten om vooraf te reserveren!”
Dames en Heren,
wegens een defect in het luchtruim vliegt de Fyra via Utrecht, Lelystad, Zwolle, Enschede, Nijmegen om te eindigen in Eindhoven vanuit Eindhoven kunt u op eigen vervoer door rijzen naar Rotterdam. Excuses voor het ongemak.
hihi, ik zie het al voor me. Een software reset, of toch een knallend harde hardware reset op de grond?
Het enige goede aan Amsterdam is de Dreamliner naar Rotterdam.
Bij verwachte vorst wordt er volgens een aangepaste dienstregeling gevlogen.
In verband met het gevaar van neerstorten bij het uitvallen van de motoren ter hoogte van Wuustwezel worden er voorlopig nog geen vluchten naar Brussel uitgevoerd.
Alsof er iemand naar Rotterdam wil.
Volkomen mee eens, bovendien is het betonnen stoepje dat dient als landingsbaan van Zestienhoven te kort om er zonder brokken te maken een dreamliner aan de grond te zetten.
@ Van Bralhuysen
Van wat ik overal lees schijnt het sowieso moeilijk te zijn een Dreamliner zonder brokken aan de grond te zetten. Dus dan maakt het ook niet uit als ze naar Zestienhoven vliegen.
Inderdaad, dat voorgevoel had ik ook… alsof er iemand naar Rotterdam wil.
Maar het is wel handig voor de vluchtelingenstroom die van Rotterdam naar Amsterdam wil.
Jullie volkje kennende niet. Gelukkig bestaat er ook zoiets als de ruimdenkende Rotterdammer die zich niet schaamt voor een bezoek aan Amsterdam. En als je daar dan bent dan is een Dreamliner terug naar Rotterdam toch wel het mooiste wat er is.
HAHAH inderdaad niks te zoeken…
Het valt me nog mee van die Amsterdammers, dat ze weten dat er nog iets anders dan Amsterdam bestaat. Complimenten!
buiten de ring A10 is ontwikkeld leven niet echt mogelijk.