Aantal passagiers KLM/Air France stijgt in eerste halfjaar 2012

“Grootste deel ook weer binnen 12 uur naar beneden”


Uw reactie telt. Juist nu.

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

gravatar

Namens de RVD moet ik dit gerucht ten stelligste tegenspreken: Abdul Ali Id-al Fitr had zich nét vóór aankomst van de UPS-uranium vlucht in de Bijlmer, laten up-beamen door zijn complice Husain “Scotty” Al Zakhari, meccano aan boord van het moederschip: Al-Halal. Abdul heeft zich later nog uiterst verdienstelijk gemaakt bij zijn poging tot collectieve her-bekering van Spaans metro-publiek. Aldus de RVD.

Reageer
gravatar

Klopt, dat pakketje moest afgeleverd worden op Groeneveen 264, alwaar op dat moment een niet nader genoemde Arabische jihadstrijder tijdelijk zijn intrek had genomen om een kaping van een El-Al vliegtuig voor te bereiden. Het gerucht gaat dat ie aardig op zijn neus keek toen de bestelling bezorgd werd.

gravatar

Gelukkig maar weer dat het aantal passagiers stijgt en natuurlijk ook weer veilig met twee benen op de grond terecht komen. Waar moet je al die passagiers laten in de lucht als ze niet willen dalen. Tussen plateaus zijn er immers niet.

Reageer
gravatar

@Dick
Die vliegen dus gratis mee! En dat zonder de vleugeltjes te bewegen (althans zonder spierkracht)

gravatar

Hallo lieve lezers,

Wat ik mij altijd heb afgevraagd, als er een passagier of bemensingslid onderweg overlijdt, wordt die dan met een “een, twee, drie in godsnaam” overboord gezet?

Warme knuffels van Paulientje met de vlechtjes

O ja,
Pappie zegt dat ze dat tegenwoordig niet meer in godsnaam doen.

Reageer
gravatar

@Paulusje. Als op ooievaarhoogte wordt gevlogen, is de kans onmiskenbaar aanwezig… dat de ooievaars in de straalmotoren worden gezogen en tot gehakt worden vermalen, en daar komen weer heel wat vliegen op af.

gravatar

@ Ongewenste vliegen bij de Theunissen
Neen! Bijen hebben hoogtevrees en vliegen derhalve niet zo hoog.

gravatar

Neen, Paulientje, het “in godsnaam” gebruikte men vroeger ook al niet in Argentinië. Daar deed men het in naam van Videla. Daarbij moet, voor de goede orde, wel vermeld worden dat de passagiers nog niet overleden waren voordat men het “één, twee, drie…” inzette.

gravatar

Ter verdediging wil ik toch even opmerken dat het niet de worp uit het vliegtuig was die de ‘een, twee, drie,… in Godsnaam’-schade opleverde, maar dat het met name de landing was die nogal eens voor wat problemen zorgde. En je kunt zeggen wat je wilt, maar juist voor die wijze van landen droegen de ‘geworpenen’ toch zeker ook enige eigen verantwoordelijkheid.

gravatar

Volgens mij blijft een klein deel van de passagiers langer dan 12 uur in de lucht en enkele passagiers landen pas weer in het tweede kwartaal van 2012. Makkelijk raadsel, hoor.