Dat betreft een miscommunicatie, na als in de -ik land, jij land, weiland- -affaire. Maar dat terzijde.
Namens de RVD moet ik dit gerucht ten stelligste tegenspreken: Abdul Ali Id-al Fitr had zich nét vóór aankomst van de UPS-uranium vlucht in de Bijlmer, laten up-beamen door zijn complice Husain “Scotty” Al Zakhari, meccano aan boord van het moederschip: Al-Halal. Abdul heeft zich later nog uiterst verdienstelijk gemaakt bij zijn poging tot collectieve her-bekering van Spaans metro-publiek. Aldus de RVD.
Ik kan me die actie van de El-Al- vrachtafdeling nog herinneren waarbij de pakketjes meteen thuis werden afgeleverd. De eerste poging in 1992 mislukte jammerlijk.
… was dat niet die vrachtvlieg met verarmd uranium of zo iets aan boord ? …
Klopt, dat pakketje moest afgeleverd worden op Groeneveen 264, alwaar op dat moment een niet nader genoemde Arabische jihadstrijder tijdelijk zijn intrek had genomen om een kaping van een El-Al vliegtuig voor te bereiden. Het gerucht gaat dat ie aardig op zijn neus keek toen de bestelling bezorgd werd.
Gelukkig zijn er niet zoveel mensen die vliegen, maar geen vliegen die mensen
Gelukkig maar weer dat het aantal passagiers stijgt en natuurlijk ook weer veilig met twee benen op de grond terecht komen. Waar moet je al die passagiers laten in de lucht als ze niet willen dalen. Tussen plateaus zijn er immers niet.
@Dick
Die vliegen dus gratis mee! En dat zonder de vleugeltjes te bewegen (althans zonder spierkracht)
@ Dick
Die vliegen dus mee, zonder spierkracht!
Hallo lieve lezers,
Wat ik mij altijd heb afgevraagd, als er een passagier of bemensingslid onderweg overlijdt, wordt die dan met een “een, twee, drie in godsnaam” overboord gezet?
Warme knuffels van Paulientje met de vlechtjes
O ja,
Pappie zegt dat ze dat tegenwoordig niet meer in godsnaam doen.
Komt bij mensen net als bij vliegen tijdens het vliegen er ook wel eens eentje bij?
Als op ooievaarhoogte wordt gevlogen, is die kans onmiskenbaar aanwezig.
@Paulusje. Als op ooievaarhoogte wordt gevlogen, is de kans onmiskenbaar aanwezig… dat de ooievaars in de straalmotoren worden gezogen en tot gehakt worden vermalen, en daar komen weer heel wat vliegen op af.
@ Ongewenste vliegen bij de Theunissen
Neen! Bijen hebben hoogtevrees en vliegen derhalve niet zo hoog.
Neen, Paulientje, het “in godsnaam” gebruikte men vroeger ook al niet in Argentinië. Daar deed men het in naam van Videla. Daarbij moet, voor de goede orde, wel vermeld worden dat de passagiers nog niet overleden waren voordat men het “één, twee, drie…” inzette.
Ter verdediging wil ik toch even opmerken dat het niet de worp uit het vliegtuig was die de ‘een, twee, drie,… in Godsnaam’-schade opleverde, maar dat het met name de landing was die nogal eens voor wat problemen zorgde. En je kunt zeggen wat je wilt, maar juist voor die wijze van landen droegen de ‘geworpenen’ toch zeker ook enige eigen verantwoordelijkheid.
Bedrijf van mijn hart. Niemand heeft er iets tegen vliegen.
Suus, geen een. De rest is of naar de hel gevallen of naar de hemel gestegen.
Volgens mij blijft een klein deel van de passagiers langer dan 12 uur in de lucht en enkele passagiers landen pas weer in het tweede kwartaal van 2012. Makkelijk raadsel, hoor.
Gerelateerd nieuws
Door klimaatverandering vliegen yuppen steeds later naar Kaapstad
Familie kijkt deze kerst gezellig Der Untergang, in plaats van Home Alone
Volt-stemmer Reinout klaar om leven te geven voor EU als het oorlog wordt
En weer geen woord over zomercamping Schiphol -voor al uw gratis overnachtingen- die dit allemaal mogelijk maakt.
Dat betreft een miscommunicatie, na als in de -ik land, jij land, weiland- -affaire. Maar dat terzijde.
Namens de RVD moet ik dit gerucht ten stelligste tegenspreken: Abdul Ali Id-al Fitr had zich nét vóór aankomst van de UPS-uranium vlucht in de Bijlmer, laten up-beamen door zijn complice Husain “Scotty” Al Zakhari, meccano aan boord van het moederschip: Al-Halal. Abdul heeft zich later nog uiterst verdienstelijk gemaakt bij zijn poging tot collectieve her-bekering van Spaans metro-publiek. Aldus de RVD.
Ik kan me die actie van de El-Al- vrachtafdeling nog herinneren waarbij de pakketjes meteen thuis werden afgeleverd. De eerste poging in 1992 mislukte jammerlijk.
… was dat niet die vrachtvlieg met verarmd uranium of zo iets aan boord ? …
Klopt, dat pakketje moest afgeleverd worden op Groeneveen 264, alwaar op dat moment een niet nader genoemde Arabische jihadstrijder tijdelijk zijn intrek had genomen om een kaping van een El-Al vliegtuig voor te bereiden. Het gerucht gaat dat ie aardig op zijn neus keek toen de bestelling bezorgd werd.
Gelukkig zijn er niet zoveel mensen die vliegen, maar geen vliegen die mensen
Niet grappig!
Haha!
Gelukkig maar weer dat het aantal passagiers stijgt en natuurlijk ook weer veilig met twee benen op de grond terecht komen. Waar moet je al die passagiers laten in de lucht als ze niet willen dalen. Tussen plateaus zijn er immers niet.
… enneh … het aantal passagiers stijgt … evenredig met het verlies …
Vroeger stond achterop autobussen “laat uw auto thuis, vlieg”, maar hoeveel vliegen hadden toen een auto, vraag ik mij af ?
… naah … die zitten nu op de grill van de auto …
@Dick
Die vliegen dus gratis mee! En dat zonder de vleugeltjes te bewegen (althans zonder spierkracht)
@ Dick
Die vliegen dus mee, zonder spierkracht!
Hallo lieve lezers,
Wat ik mij altijd heb afgevraagd, als er een passagier of bemensingslid onderweg overlijdt, wordt die dan met een “een, twee, drie in godsnaam” overboord gezet?
Warme knuffels van Paulientje met de vlechtjes
O ja,
Pappie zegt dat ze dat tegenwoordig niet meer in godsnaam doen.
Komt bij mensen net als bij vliegen tijdens het vliegen er ook wel eens eentje bij?
Als op ooievaarhoogte wordt gevlogen, is die kans onmiskenbaar aanwezig.
@Paulusje. Als op ooievaarhoogte wordt gevlogen, is de kans onmiskenbaar aanwezig… dat de ooievaars in de straalmotoren worden gezogen en tot gehakt worden vermalen, en daar komen weer heel wat vliegen op af.
@ Ongewenste vliegen bij de Theunissen
Neen! Bijen hebben hoogtevrees en vliegen derhalve niet zo hoog.
Neen, Paulientje, het “in godsnaam” gebruikte men vroeger ook al niet in Argentinië. Daar deed men het in naam van Videla. Daarbij moet, voor de goede orde, wel vermeld worden dat de passagiers nog niet overleden waren voordat men het “één, twee, drie…” inzette.
Ter verdediging wil ik toch even opmerken dat het niet de worp uit het vliegtuig was die de ‘een, twee, drie,… in Godsnaam’-schade opleverde, maar dat het met name de landing was die nogal eens voor wat problemen zorgde. En je kunt zeggen wat je wilt, maar juist voor die wijze van landen droegen de ‘geworpenen’ toch zeker ook enige eigen verantwoordelijkheid.
Bedrijf van mijn hart. Niemand heeft er iets tegen vliegen.
Okee, tot zover …. en het kleinste deel leviteert nog steeds?
Suus, geen een. De rest is of naar de hel gevallen of naar de hemel gestegen.
Volgens mij blijft een klein deel van de passagiers langer dan 12 uur in de lucht en enkele passagiers landen pas weer in het tweede kwartaal van 2012. Makkelijk raadsel, hoor.