T-mobile experimenteert met de mogelijkheid om alle abonnees rekeningen te kunnen sturen, juist ook over de perioden dat het net uit de lucht is, om aldus het rendement voor de aandeelhouders te verhogen. Dus geen prijsverhogingen in 2011, maar gewoon meer UIT de ether. Was .T…Mobile niet opgekocht door KPN? Ook een manier van onze nationale trots om controle door de NMa te ontduiken.
Bij elk telefoongesprek die je pleegt moet gewoon een bemiddelaar zijn van je provider. Zo moeilijk kan dat niet zijn, vroeger hadden ze ook al zoiets.
Wij van KPN doen momenteel onderzoek naar een telefonie-systeem waarbij u op een vaste (door u zelf te bepalen plek, maar wél ín een gebouw) de hele dag telefonisch bereikbaar bent middels een systeem waarbij de telefoons middels een electriciteitsdraadje met elkaar verbonden worden/zijn.
#P. Bosch 3: U begrijpt ‘m niet. Het telecomdenken is ook lastig, en zonder diepgaande studie blijft het lastig. Heb ik ook last van gehad.
Maar ik ben nu zover dat ik de vertaalslag kan maken: hele dagen bereik tegelijk slaat hier op meerdere bellers.
Ergo: het lijkt een mogelijkheid één beller de hele dag bereik te geven.
Maar dan kan de rest die dag dus niet bellen – da’s duidelijk, qua telecomlogica, toch?
@6 zo’n knopje is niet moeilijk, maar de Europese Commissie wil dat die knopjes op alle toestellen gelijk zijn. En daar moet over vergaderd worden, en dan moet het nog geratificeerd door alle EU landen.
Het zou fijn zijn als de bereikbaarheid ad hoc aan te passen is door de klant zelf. Dat zou nog eens service zijn! En misschien kunnen de elektronicafabrikanten dan telefoons maken waarmee dit met een simpel knopje op de telefoon in te stellen is.
@Gekke Gerritje: betaal jij minuten voor de volledige zin of alleen voor die delen van dat het netwerk aanstaat? Of zijn de delen dat het netwerk uit staat buiten de bundel?
Peter vertel.
leuke 1 april grap
T-mobile is de tijd ver vooruit. Niet alleen de telefoon is mobiel, ook het bereik.
T-mobile experimenteert met de mogelijkheid om alle abonnees rekeningen te kunnen sturen, juist ook over de perioden dat het net uit de lucht is, om aldus het rendement voor de aandeelhouders te verhogen. Dus geen prijsverhogingen in 2011, maar gewoon meer UIT de ether. Was .T…Mobile niet opgekocht door KPN? Ook een manier van onze nationale trots om controle door de NMa te ontduiken.
Chris op 12, ja ik weet dat je in god geloofd, Maar denk je nu echt dat hij/zij ( Doden hier en daar) Rechtvaardig vind. (denkbeeldig vriendje)
…. vielgtuigmodus?!
Bij elk telefoongesprek die je pleegt moet gewoon een bemiddelaar zijn van je provider. Zo moeilijk kan dat niet zijn, vroeger hadden ze ook al zoiets.
Wij van KPN doen momenteel onderzoek naar een telefonie-systeem waarbij u op een vaste (door u zelf te bepalen plek, maar wél ín een gebouw) de hele dag telefonisch bereikbaar bent middels een systeem waarbij de telefoons middels een electriciteitsdraadje met elkaar verbonden worden/zijn.
#P. Bosch 3: U begrijpt ‘m niet. Het telecomdenken is ook lastig, en zonder diepgaande studie blijft het lastig. Heb ik ook last van gehad.
Maar ik ben nu zover dat ik de vertaalslag kan maken: hele dagen bereik tegelijk slaat hier op meerdere bellers.
Ergo: het lijkt een mogelijkheid één beller de hele dag bereik te geven.
Maar dan kan de rest die dag dus niet bellen – da’s duidelijk, qua telecomlogica, toch?
@6 zo’n knopje is niet moeilijk, maar de Europese Commissie wil dat die knopjes op alle toestellen gelijk zijn. En daar moet over vergaderd worden, en dan moet het nog geratificeerd door alle EU landen.
Ik zie al wie jullie sponsor is: http://www.speld.nl/?s=mobile
Het zou fijn zijn als de bereikbaarheid ad hoc aan te passen is door de klant zelf. Dat zou nog eens service zijn! En misschien kunnen de elektronicafabrikanten dan telefoons maken waarmee dit met een simpel knopje op de telefoon in te stellen is.
Maar dat zal wel te complex zijn vrees ik…
“Door de week alleen bereikbaar tussen 0.00 en 4.00 uur, tegen een flexibel nachttarief. In het weekend tussen 6.00 en 10.00 uur”
Ik denk dat er best mensen zijn die graag meer willen betalen om een tijdje onbereikbaar te zijn!
Hele dagen tegelijk lijkt me sowieso een vrij complex concept. Misschien als tussenstap hele dagen achtereen proberen.
@Gekke Gerritje: betaal jij minuten voor de volledige zin of alleen voor die delen van dat het netwerk aanstaat? Of zijn de delen dat het netwerk uit staat buiten de bundel?
Ben…….dat ze dat………..want waar betaal……….gelul!