@Kees22: Bijna. Er wordt dan ook 60 hoog boven de grond gebouwd: een verdubbeling van het bouwvolume en het gebouw is zijn eigen fundering.
Het enige probleem wordt dan de opslag van stoffelijke overschotten: vandaar de containeropslag
Dat busconcept is een goed idee; ons team is vol enthousiasme bezig dat uit te werken. Contact met dhr De Ridder wordt gelegd!
@Graveyard Shipping: Je hebt wel een aantal interessante concepten, moet ik zeggen. Voordeel van een flat van 60 verdiepinen onder de grond is, dat alleen de liftmachine boven de grond uitsteekt. En als je alleen trappen inbouwt, zelfs dat niet.
Ook wordt het aanleggen van warmte- en koudeopslag makkelijker: je hoeft niet meer zo diep te boren maar kunt gewoon vanaf je apartement horizontaal buizen in de grond steken.
Dat idee van de trompe-l’oeuil doet me denken aan busreizen naar de Balkan die eind jaren zestig georganiseerd werden door, als ik me goed herinner, Willem de Ridder. Die blindeerde een oude bus, draaide Balkanmuziek en -films en liet de bus over een hobbelig terrein rijden.
Zo kom je misschien ook op het idee van de cruises van doden in een container op een schip.
En aan het stapelen van doden op een begraafplaats.
Maar de samenhang tussen deze op zichzelf goede ideeën ontgaat me nog.
#Kees22: Wij begrijpen dat een nieuw concept vraagtekens oproept en multitude is veelvoud: pardon my english.
Dus:
Waarom zou je, als je OP de grond een flat van 60 verdiepingen bouwt, dit niet door kunnen trekken ONDER de grond?
Met de huidige LED daylight-verlichting is dat geen punt, zeker niet als de meeste mensen toch geen bal om het uitzicht geven.
Desnoods kan men rondom het gebouw onder de grond dia-schermen maken als trompe-l’oeuil met wisselende decorvoorstellingen op afroep en stemming: bv. een savanne, een poollandschap, diepzeetafereel.
Dat houdt wel in dat het ruimtebeslag van kerkhoven een halt toe moet worden geroepen: containers is dan een optie.
@Gekke Gerritje #11: Er is maar een Almachtige, en dat is Octopus Paul.
@Graveyard Shipping Co: kubieke meters bouwgrond??
Wat is een multitude aan bewoners?
Jij denkt blijkbaar niet aan varkensflats, maar aan dodenflats.
Ik snap je voorstel niet: wil je nou containers met lijken op een begraafplaats opstapelen of juist met die containers rondvaren op zee?
@15: economisering van het volume heet dat.
Gewoon het misbruik terugdringen van dure kubieke meters schaarse bouwgrond.
Op een beetje kerkhof kan met hoogbouw een multitude aan bewoners gerealiseerd worden vergeleken met de huidige situatie.
Van wie je de huur ook nog nauwelijks op kan zeggen: de doorstroming stokt, de markt komt in gevaar.
En de overledenen komen nog eens ergens: velen van hen wilden toch ooit een cruise maken maar waren niet in de gelegenheid.
Graveyard Shipping Co. biedt hen nu die gelegenheid.
En voor €1000,– per keer ben ik daarnaast bereid om te vertellen waar het lijk NIET te vinden is. Het wordt dan voor jullie gewoon een kwestie van eliminatie en voor mij een kwestie van cashen.
Als jullie nu allemaal wat geld -uiteraard een substantieel bedrag- op mijn rekening storten ben ik best wel bereid om te verklaren dat het lijk van Natalee Holoway dood is.
Bedank jonges voor de uit leg.
Ik leesde laatste een kop in de telegraf. As voorzitter van Geert’s fan club lees ik natuur lijk allenig koppe want anders wor ik nie serigeus genome.
Die kop die schrijfde: “Begrafeniswezen in de lift”. Door jullie uit leg gongen me oge ope.
@Kees22: Bijna. Er wordt dan ook 60 hoog boven de grond gebouwd: een verdubbeling van het bouwvolume en het gebouw is zijn eigen fundering.
Het enige probleem wordt dan de opslag van stoffelijke overschotten: vandaar de containeropslag
Dat busconcept is een goed idee; ons team is vol enthousiasme bezig dat uit te werken. Contact met dhr De Ridder wordt gelegd!
@Graveyard Shipping: Je hebt wel een aantal interessante concepten, moet ik zeggen. Voordeel van een flat van 60 verdiepinen onder de grond is, dat alleen de liftmachine boven de grond uitsteekt. En als je alleen trappen inbouwt, zelfs dat niet.
Ook wordt het aanleggen van warmte- en koudeopslag makkelijker: je hoeft niet meer zo diep te boren maar kunt gewoon vanaf je apartement horizontaal buizen in de grond steken.
Dat idee van de trompe-l’oeuil doet me denken aan busreizen naar de Balkan die eind jaren zestig georganiseerd werden door, als ik me goed herinner, Willem de Ridder. Die blindeerde een oude bus, draaide Balkanmuziek en -films en liet de bus over een hobbelig terrein rijden.
Zo kom je misschien ook op het idee van de cruises van doden in een container op een schip.
En aan het stapelen van doden op een begraafplaats.
Maar de samenhang tussen deze op zichzelf goede ideeën ontgaat me nog.
#Kees22: Wij begrijpen dat een nieuw concept vraagtekens oproept en multitude is veelvoud: pardon my english.
Dus:
Waarom zou je, als je OP de grond een flat van 60 verdiepingen bouwt, dit niet door kunnen trekken ONDER de grond?
Met de huidige LED daylight-verlichting is dat geen punt, zeker niet als de meeste mensen toch geen bal om het uitzicht geven.
Desnoods kan men rondom het gebouw onder de grond dia-schermen maken als trompe-l’oeuil met wisselende decorvoorstellingen op afroep en stemming: bv. een savanne, een poollandschap, diepzeetafereel.
Dat houdt wel in dat het ruimtebeslag van kerkhoven een halt toe moet worden geroepen: containers is dan een optie.
@Gekke Gerritje #11: Er is maar een Almachtige, en dat is Octopus Paul.
@Graveyard Shipping Co: kubieke meters bouwgrond??
Wat is een multitude aan bewoners?
Jij denkt blijkbaar niet aan varkensflats, maar aan dodenflats.
Ik snap je voorstel niet: wil je nou containers met lijken op een begraafplaats opstapelen of juist met die containers rondvaren op zee?
@15: economisering van het volume heet dat.
Gewoon het misbruik terugdringen van dure kubieke meters schaarse bouwgrond.
Op een beetje kerkhof kan met hoogbouw een multitude aan bewoners gerealiseerd worden vergeleken met de huidige situatie.
Van wie je de huur ook nog nauwelijks op kan zeggen: de doorstroming stokt, de markt komt in gevaar.
En de overledenen komen nog eens ergens: velen van hen wilden toch ooit een cruise maken maar waren niet in de gelegenheid.
Graveyard Shipping Co. biedt hen nu die gelegenheid.
Ach God, vroeger maakten ze doodskisten alleen van hout, maar tegenwoordig weten ze van gekkigheid niet meer wat te doen.
Een roestende zeecontainer? Je kunt ook niemand meer vertrouwen tegenwoordig: ik had een roestvaste besteld en daarvoor betaald.
Gekkie van elf,
Ik ben niet te koop. Wel te huur per minuut.
p.s. Ik rond de secondes niet naar boven af.
@ Pater Paulus #8 waarom niet? Jan van 2 komt er toch ook gewoon voor uit. Bovendien als je maar een condoom gebruikt mag het van de grote baas.
#9 Moosje, Kijk maar uit wat je aanbied.
De Almachtige Peter R. weet alles, ook als je denkt dat Hij je niet ziet.
P.s: Alibi kopen?
En voor €1000,– per keer ben ik daarnaast bereid om te vertellen waar het lijk NIET te vinden is. Het wordt dan voor jullie gewoon een kwestie van eliminatie en voor mij een kwestie van cashen.
Als jullie nu allemaal wat geld -uiteraard een substantieel bedrag- op mijn rekening storten ben ik best wel bereid om te verklaren dat het lijk van Natalee Holoway dood is.
Neuzel,
Het lijk van Natalee Holloway moet uit de kast komen? Wat doodgaan niet allemaal met een mens doet.
@5 hebben ze al eens in de kast gekeken?
Geen idee. Al die Chinese lijken lijken op elkaar.
Ik vraag me wel eens af hoe kom je toch aan al die vreemde lijken. Terwijl die van Nathalie nergens te vinden is!
Mwah, Adam Curry heeft gelijk; opgewarmd lijk is niet lekker.
Ik hou ook wel van Chinees.
@1: Vrij onaantrekkelijk voor jou misschien… Smaken verschillen.
Het waren gelukkig vrij onaantrekkelijke Chinezen uit arme families.