Er van uit gaande dat deze melding komt uit de hoofdstedelijke regio:
Het verbaast ons zeer dat er een werknemer is die zijn existentiële crisis bij dit bedrijf heeft weten te beperken tot 24 seconden. Trambestuurder zijn bij het Amsterdamse vervoersbedrijf staat zo ongeveer gelijk aan het verkeren in een permanente ‘existentiële crisis’, net zo als het hebben van een andere functie bij dit bedrijf. Met uitzondering van de GVB-directeursfunctie natuurlijk, want eenmaal aanbeland op die post is elke existentiële crisis direct voorbij.
.
Tefke,Weer heel herkenbaar.Toen we Susan net headdn fietste ik altijd met een grote boog om een inrichting voor verstandelijk beperkten heen.Zo langzamerhand gaat het beter.De film heb ik gezien. En het heeft veel bij ons allebei losgemaakt.Misschien wel teveel voor dit moment.Ik wilde dat we gewacht headdn.Het fijne was wel dat weer enorm veel gepraat hebben over Susan en de Down en onze moeilijke moment nog beter kunnen delen.
Kunnen die tram-bestuurders niet omgeschoold worden tot trein-machinisten?
Zelfs met 2 of 3 existentiële crises tijdens de rit leveren ze dan nog een betere prestatie dan de NS machinisten van nu…
De Zuiderzeebode weet te melden, dat het gaat om dezelfde bestuurder, die er destijds van werd verdacht dodenritten boven het IJsselmeer te hebben uitgevoerd in opdracht van Paars 1.
Na onderzoek door het Nederland Forensisch Instituut werd de zaak geseponeerd, omdat vast kwam te staan, dat trams te zwaar zijn om te kunnen vliegen.
Ik was in de tram – maar ik ontken
ook dat ik in het bezit van een
geldig zit-ticket was.
Maar ook dat ontken ik..
want ik twijfel nog
over het bestaan van deze
(theoritische) feiten..
Ik had een kortstondige existentiële crisis, omdat mijn vrouw enige tijd geleden zei een minnaar te hebben. Onderweg werd ineens het besef van eindigheid van mijn huwelijksverbintenis mij te machtig.
MargOOtje,
Waarom ging jij met hem naar Bali. Ik vergeef het jou. Kom bij mij terug.
Zeker wel, maar meer dan vijf seconden stilstaande beelden zijn tegenwoordig al funest in de moordende concurrentie tussen de zenders. Onderzoek heeft uitgewezen dat de gemiddelde kijker binnen vijf seconden gaat zappen. Daarom is besloten de opname niet uit te zenden.
Zowel de eindpunten van lijn 5 Centraal Station als Amstelveen Binnenhof zijn alleen in taalkundige zin eindpunten.
Technisch gezien keert de tram daar, om het zojuist beëindigde traject vervolgens in tegenovergestelde richting af te leggen.
Hij zal met een betere verklaring van die 24 seconden moeten komen.
Zijn er geen camerabeelden van het incident?
Ik wijs uw veronderstelling dat wij paling oproeren krachtig naar het rijk der fabelen.
Gewone mensen,
Weet u wel hoe lang vierentwintig seconden duren? Als paling slechts tien seconden te lang in de magnetron ligt, dan is die al helemaal uitgedroogd. Als ik dan tegen mij baas als excuus zou zeggen: “Besef van eindigheid werd me even teveel”, dan zal hij zeggen: “Ik geef je nu de gelegenheid om als werkloze dat langer te gaan beseffen.”
Wat dat betreft is het maar goed dat er nu een no-nonsens kabinet gedoogd wordt door een partij in crisis. Die partij in exisitentiële crisis hoeft zelf lekker niets te doen (handig bekeken) en kan deze crisis 4 jaar laten doorwoekeren onder het motto: “voor uw belastingcenten doen wij lekker niets”, die van het kabinet moeten gewoon doorjakkeren en wie krijgt weer de rekening gepresenteerd (?): zoals altijd het volk. Het volk denkt erover om zelf ook in crisis te verkeren over het betalen van de belastingen, wie weet komen dan de tijden van het palingoproer weer terug.
Je moet er toch niet aan denken wat dit voor lijn 1, 2, 3, 4, 6, 7, 9, 10, 12, 13. 14, 16. 17, 24, 25, 26 of 51 zou hebben betekend, om nog maar te zwijgen van 27 of 29.
Dit soort dingen laat maar eens zien hoe belangrijk het is om voldoende geestelijke ondersteuning te geven aan het personeel.
Als dit niet op tijd wordt aangepakt, zijn grote logistieke problemen uiteraard onvermijdelijk.
Er van uit gaande dat deze melding komt uit de hoofdstedelijke regio:
Het verbaast ons zeer dat er een werknemer is die zijn existentiële crisis bij dit bedrijf heeft weten te beperken tot 24 seconden. Trambestuurder zijn bij het Amsterdamse vervoersbedrijf staat zo ongeveer gelijk aan het verkeren in een permanente ‘existentiële crisis’, net zo als het hebben van een andere functie bij dit bedrijf. Met uitzondering van de GVB-directeursfunctie natuurlijk, want eenmaal aanbeland op die post is elke existentiële crisis direct voorbij.
.
Tefke,Weer heel herkenbaar.Toen we Susan net headdn fietste ik altijd met een grote boog om een inrichting voor verstandelijk beperkten heen.Zo langzamerhand gaat het beter.De film heb ik gezien. En het heeft veel bij ons allebei losgemaakt.Misschien wel teveel voor dit moment.Ik wilde dat we gewacht headdn.Het fijne was wel dat weer enorm veel gepraat hebben over Susan en de Down en onze moeilijke moment nog beter kunnen delen.
Kunnen die tram-bestuurders niet omgeschoold worden tot trein-machinisten?
Zelfs met 2 of 3 existentiële crises tijdens de rit leveren ze dan nog een betere prestatie dan de NS machinisten van nu…
@ Paulus:
Nou, vooruit omdat je het zo lief vraagt….Ben er inmiddels ook achter dat je de enige echte bent.
Kusjes Marg00tje
Tsss, gewoon een kwestie van plannen zo’n crisis.
De Zuiderzeebode weet te melden, dat het gaat om dezelfde bestuurder, die er destijds van werd verdacht dodenritten boven het IJsselmeer te hebben uitgevoerd in opdracht van Paars 1.
Na onderzoek door het Nederland Forensisch Instituut werd de zaak geseponeerd, omdat vast kwam te staan, dat trams te zwaar zijn om te kunnen vliegen.
Even off-topic: heeft Kim Holland het Kamerlid Lucassen al benaderd voor een spannende plasseks-film?
Ik was in de tram – maar ik ontken
ook dat ik in het bezit van een
geldig zit-ticket was.
Maar ook dat ontken ik..
want ik twijfel nog
over het bestaan van deze
(theoritische) feiten..
ik kom er op terug..
(misschien)
Ik had een kortstondige existentiële crisis, omdat mijn vrouw enige tijd geleden zei een minnaar te hebben. Onderweg werd ineens het besef van eindigheid van mijn huwelijksverbintenis mij te machtig.
MargOOtje,
Waarom ging jij met hem naar Bali. Ik vergeef het jou. Kom bij mij terug.
Beste Drenth,
Zeker wel, maar meer dan vijf seconden stilstaande beelden zijn tegenwoordig al funest in de moordende concurrentie tussen de zenders. Onderzoek heeft uitgewezen dat de gemiddelde kijker binnen vijf seconden gaat zappen. Daarom is besloten de opname niet uit te zenden.
Die eindigheid is maar een illusie.
Zowel de eindpunten van lijn 5 Centraal Station als Amstelveen Binnenhof zijn alleen in taalkundige zin eindpunten.
Technisch gezien keert de tram daar, om het zojuist beëindigde traject vervolgens in tegenovergestelde richting af te leggen.
Hij zal met een betere verklaring van die 24 seconden moeten komen.
Zijn er geen camerabeelden van het incident?
Volk,
Ik wijs uw veronderstelling dat wij paling oproeren krachtig naar het rijk der fabelen.
Gewone mensen,
Weet u wel hoe lang vierentwintig seconden duren? Als paling slechts tien seconden te lang in de magnetron ligt, dan is die al helemaal uitgedroogd. Als ik dan tegen mij baas als excuus zou zeggen: “Besef van eindigheid werd me even teveel”, dan zal hij zeggen: “Ik geef je nu de gelegenheid om als werkloze dat langer te gaan beseffen.”
Wat dat betreft is het maar goed dat er nu een no-nonsens kabinet gedoogd wordt door een partij in crisis. Die partij in exisitentiële crisis hoeft zelf lekker niets te doen (handig bekeken) en kan deze crisis 4 jaar laten doorwoekeren onder het motto: “voor uw belastingcenten doen wij lekker niets”, die van het kabinet moeten gewoon doorjakkeren en wie krijgt weer de rekening gepresenteerd (?): zoals altijd het volk. Het volk denkt erover om zelf ook in crisis te verkeren over het betalen van de belastingen, wie weet komen dan de tijden van het palingoproer weer terug.
Je moet er toch niet aan denken wat dit voor lijn 1, 2, 3, 4, 6, 7, 9, 10, 12, 13. 14, 16. 17, 24, 25, 26 of 51 zou hebben betekend, om nog maar te zwijgen van 27 of 29.
Het is werkelijk schrikbarend, reken maar eens uit wat er allemaal in die 24 seconden zou kunnen gebeuren…
Ja, dat krijg je nou als je overgekwalificeerd personeel aan de knoppen zet.
Gelukkig weten de gewone boerenknuppels dat verlies in winst om te zetten daar haltes voorbij te rijden. Daar hoor je dan weer niemand over ….
Dit soort dingen laat maar eens zien hoe belangrijk het is om voldoende geestelijke ondersteuning te geven aan het personeel.
Als dit niet op tijd wordt aangepakt, zijn grote logistieke problemen uiteraard onvermijdelijk.