#18 Wat een ontroerend stukje vaderlandse geschiedenis!
Helaas ging ik uit van het gelijknamige gedicht van Joost van den Vondel, die uit protest tegen de gang van zaken een gedicht schreef tegen Maurits. (tegenwoordig zou men het staatshoofd ‘wreed dissen’)
Voor de belangstellenden:
T.k.a het onthoofde/zielde lichaam van J.v.Oldenbarnevelt.
Het lichaam van deze voormalig landsadvocaat verkeert nog steeds in uitstekende staat, het veert nog steeds mee op pulserende bewegingen en is, voor de echte necrofiel, een must have. Wordt geleverd zonder batterijen.
Ook in de verkoop: de gebalsemde lichamen van kameraad Mao en kameraad Lenin voor de echte necro-fijnproever.
“Op 13 mei 1619 werd op het Haagse Binenhof Johan van Oldenbarnevelt onthoofd. Leunend op een stok sprak de 71-jarige staatsman zijn laatste woorden” bezorgd door G. Janse & Geert H. Janssen (Verloren b.v., uitgeverij | mei 2005).
Johan wist niet wat hem overkwam. Werd hij eerst onthoofd, moest zijn hoofd daarna nog laatste woorden spreken en werd zijn lichaam gebalsemd voor de verkoop door Gekke Gerritje (# 12), zoals bekend een handelaar die praktiserende homofiele necrofielen van voorraad voorziet.
De eerste vraag:
Wat legt een religieuze necrofiel op de barbecue?
is niet zo ingewikkeld: een offerlam.
(Dat geldt in ieder geval voor alle monotheïstische godsdiensten.)
#13 Paulien verstokte verzamelaar: Helaas de erven Van den Vondel hebben hun copyright goed voor elkaar.
Wellicht dat u e.e.a kunt omzeilen via de Chinese markt.
@Mooje: Ik denkT dat je van een koude kermis thuis zult komen als je een bevredigende relatie wilt aangaan met geconserveerde overledenen. Uit jouw brief begrijpT ik, dat je je relaties graag goed gerijpt hebt, en juist dat rijpingsprocces wordt gestopt door het conserveren. Vergelijk het met het invriezen van levenden: dat wordt ook gedaan om ze jong te houden.
Dus je kunt wel een stabiele relatie aangaan, natuurlijk, maar dat zal dan toch zijn met een partner die niet geheel in jouw smaak valt. Ikzelf zouT dat uiteindelijk niet willen, denkT ik.
@Paulus #7.
De laatste vraag is makkelijk te beantwoorden: pyronecrofiel.
Wat de religieuze necrofiel betreft: je gaat er al van uit dat die meteen ook van barbecuen houdt. Verder hangt het natuurlijk af van het beleden geloof. De katholieken willen natuurlijk goddelijk vlees, met doornenkroon en al. De spanning of hij tijdens de bezigheden toevallig weer op zal staan, maakt het extra geil.
De protestanten moeten zich behelpen met het kale kruis.
Moslims doen het met geiten, zoals bekend.
Joden hebben stenen barbecues en leggen daar hun zoon op, terwijl ze er met hun hoofd tegenaan gaan staan bonken.
Boeddhisten bedekken de barbecue met slakken in de hoop hem koel te houden.
Gelovingen in het Vliegend Spaghettimonster gebruiken gehaktballen en serveren de spaghetti ernaast.
Maar de Ware Gelovigen, in het Ware Opperwezen, barbecuen met calamares, met delen van Zijn Lichaam.
Als een van de weinige hard-core necrofielen in Nederland wil ik graag via dit ‘forum’ mijn ongenoegen uiten over de tegenwerking die ik ondervindt bij het uiten/ beleven van mijn sexueel genot.
Als hard-core necrofiel mag ik graag verpozen in het gezelschap van personen die vóór 1900 zijn overleden. Gezien het feit dat de meeste publieke begraafplaatsen geen langdurig verblijf bieden aan hun bewoners en na verloop van tijd de graven ruimen (ik heb herhaaldelijk aangeboden dit gratis te doen, een aanbod waarvan vreemd genoeg geen gebruik wordt gemaakt, ook al zijn de te ruimen grafbewoners voor mijn behoefte over het algemeen dan nog aan de wat ‘jonge’ kant) ben ik in toenemende mate aangewezen op het bezoeken van graven van overleden bekende Nederlanders. Hiervan worden om voor de hand liggende reden, zijnde historisch besef, het graf zelden tot nooit geruimd.
Zo heb ik reeds met menig bekend overleden Nederlander een moment van opperste extase mogen beleven. Een genotsmoment dat voor mijn ‘partner van het moment’ over het algemeen een behoorlijk desintegrerend effect heeft waardoor de mogelijkheid op een herhaling en het aangaan van een stabiele relatie feitelijk onmogelijk wordt. Ik wordt daarom uit noodzaak gedwongen telkens nieuwe partners te zoeken. Hoewel dit een wezenlijk onrecht is daar ook de hardcore necrofiel recht heeft op ‘wat vastigheid’ in een relatie, is dit probleem als gevolg van omissies vanzijde de vroegere begrafenisondernemer(s) in het adekwaat conserveren van de overleden BN-er nu niet meer oplosbaar.
Echter er is een uitzondering.
Reeds herhaaldelijk heb ik mij gericht tot de burgemeester van de gemeente Delft met het verzoek mij toegang te verschaffen tot de koninklijke grafkelders. Immers, onze overleden majesteiten (en aanhang) worden wél goed geconserveerd bijgezet. Tot op heden wordt mij echter de toegang tot de grafkelders ontzegd. Ik betreur dit ten zeerste daar ik hierdoor enerzijds onthouden wordt van de mogelijkheid tot het aangaan van een stabiele necrofiele relatie en ik anderzijds gedwongen wordt tot het plegen van illegale handelingen. Dit laatste geheel tegen mijn zin in. Wat mij betreft mag, nee móet, necrofilie in alle openheid beleefd kunnen worden.
NB
Graag ontvang ik van de lezers van dit ‘forum’ tips over hoe ik, ongemerkt, de grafstenen kan lichten van de graven van Willem van Oranje (Delft) en Michiel de Ruyter (Amsterdam) en hoe, in’t geniep, toegang te verkrijgen tot de pyramides in Egypte.
Ik spaar postzegels van dode mensen.
Als u een mooi portretje hebt van het gelaat van uw overleden naaste, kunt u dat naar mij sturen: [email protected]
Aanstaande zaterdag is er op de Dam in Amsterdam een landelijke protestaktie van de stichting ‘Necrofielen tegen crematie’.
Het thema ‘Tegen de verschroeiing’ zal worden belicht door gastspreker Gunther von Hagens.
E.e.a wordt afgesloten met een barbeque.
De normale necrofiel knuffelt het vlees voordat het op de barbecue gaat.
De sadistische necrofiel laat het vlees op de barbecue aanbranden.
De masochistische necrofiel omhelst het vlees op de barbecue.
Vragen:
Wat legt een religieuze necrofiel op de barbecue?
Hoe heet een necrofiel die idolaat is van gecremeerden?
U behoeft voor uw bijzondere genoegen geen naargeestige, koude, donkere en druilerige begraafplaats meer te bezoeken.
Mijn erotische necromantie-praktijk is het gehele jaar dag en nacht bij tij en ontij geopend.
Ik bied u een goed verwarmde en met één waxinelichtje verlichte, stemmingsvolle slaapkamer.
Daar wordt u de gelegenheid geboden om via mij – als ervaren medium – met uw overleden echtgenote, gestorven vriendin of willekeurig andere dode meid liefdevolle woorden te wisselen.
Bovendien verleen ik daarbij de fysieke hulp, die u wenst.
Hulpverlening volgens afspraak. Tarieven op aanvraag.
Moosje, is dat jouw techniek? Ik ga altijd in een vers graf liggen, en zodra de necrofiel er is spring ik eruit en roep keihard: “IK BEN NOG NIET DOOD!”. Vervolgens heb ik mijn plezier met de inmiddels bewusteloze necrofiel.
En ook wij, necrofilofielen, komen weer tevoorschijn. Er is niets opwindender dan eerst een necrofiel te helpen bij het openen van een graf, en vervolgens………….
#18 Wat een ontroerend stukje vaderlandse geschiedenis!
Helaas ging ik uit van het gelijknamige gedicht van Joost van den Vondel, die uit protest tegen de gang van zaken een gedicht schreef tegen Maurits. (tegenwoordig zou men het staatshoofd ‘wreed dissen’)
Voor de belangstellenden:
T.k.a het onthoofde/zielde lichaam van J.v.Oldenbarnevelt.
Het lichaam van deze voormalig landsadvocaat verkeert nog steeds in uitstekende staat, het veert nog steeds mee op pulserende bewegingen en is, voor de echte necrofiel, een must have. Wordt geleverd zonder batterijen.
Ook in de verkoop: de gebalsemde lichamen van kameraad Mao en kameraad Lenin voor de echte necro-fijnproever.
“Op 13 mei 1619 werd op het Haagse Binenhof Johan van Oldenbarnevelt onthoofd. Leunend op een stok sprak de 71-jarige staatsman zijn laatste woorden” bezorgd door G. Janse & Geert H. Janssen (Verloren b.v., uitgeverij | mei 2005).
Johan wist niet wat hem overkwam. Werd hij eerst onthoofd, moest zijn hoofd daarna nog laatste woorden spreken en werd zijn lichaam gebalsemd voor de verkoop door Gekke Gerritje (# 12), zoals bekend een handelaar die praktiserende homofiele necrofielen van voorraad voorziet.
Kees,
De eerste vraag:
Wat legt een religieuze necrofiel op de barbecue?
is niet zo ingewikkeld: een offerlam.
(Dat geldt in ieder geval voor alle monotheïstische godsdiensten.)
#13 Paulien verstokte verzamelaar: Helaas de erven Van den Vondel hebben hun copyright goed voor elkaar.
Wellicht dat u e.e.a kunt omzeilen via de Chinese markt.
@Mooje: Ik denkT dat je van een koude kermis thuis zult komen als je een bevredigende relatie wilt aangaan met geconserveerde overledenen. Uit jouw brief begrijpT ik, dat je je relaties graag goed gerijpt hebt, en juist dat rijpingsprocces wordt gestopt door het conserveren. Vergelijk het met het invriezen van levenden: dat wordt ook gedaan om ze jong te houden.
Dus je kunt wel een stabiele relatie aangaan, natuurlijk, maar dat zal dan toch zijn met een partner die niet geheel in jouw smaak valt. Ikzelf zouT dat uiteindelijk niet willen, denkT ik.
@Paulus #7.
De laatste vraag is makkelijk te beantwoorden: pyronecrofiel.
Wat de religieuze necrofiel betreft: je gaat er al van uit dat die meteen ook van barbecuen houdt. Verder hangt het natuurlijk af van het beleden geloof. De katholieken willen natuurlijk goddelijk vlees, met doornenkroon en al. De spanning of hij tijdens de bezigheden toevallig weer op zal staan, maakt het extra geil.
De protestanten moeten zich behelpen met het kale kruis.
Moslims doen het met geiten, zoals bekend.
Joden hebben stenen barbecues en leggen daar hun zoon op, terwijl ze er met hun hoofd tegenaan gaan staan bonken.
Boeddhisten bedekken de barbecue met slakken in de hoop hem koel te houden.
Gelovingen in het Vliegend Spaghettimonster gebruiken gehaktballen en serveren de spaghetti ernaast.
Maar de Ware Gelovigen, in het Ware Opperwezen, barbecuen met calamares, met delen van Zijn Lichaam.
Gekke Gerritje,
Mag ik dan zijn stokje?
#11Mooje: “Pssst, wil je weten waar je Johan van Oldenbarnevelt kunt vinden? Gaat je wel wat kosten.”
Als een van de weinige hard-core necrofielen in Nederland wil ik graag via dit ‘forum’ mijn ongenoegen uiten over de tegenwerking die ik ondervindt bij het uiten/ beleven van mijn sexueel genot.
Als hard-core necrofiel mag ik graag verpozen in het gezelschap van personen die vóór 1900 zijn overleden. Gezien het feit dat de meeste publieke begraafplaatsen geen langdurig verblijf bieden aan hun bewoners en na verloop van tijd de graven ruimen (ik heb herhaaldelijk aangeboden dit gratis te doen, een aanbod waarvan vreemd genoeg geen gebruik wordt gemaakt, ook al zijn de te ruimen grafbewoners voor mijn behoefte over het algemeen dan nog aan de wat ‘jonge’ kant) ben ik in toenemende mate aangewezen op het bezoeken van graven van overleden bekende Nederlanders. Hiervan worden om voor de hand liggende reden, zijnde historisch besef, het graf zelden tot nooit geruimd.
Zo heb ik reeds met menig bekend overleden Nederlander een moment van opperste extase mogen beleven. Een genotsmoment dat voor mijn ‘partner van het moment’ over het algemeen een behoorlijk desintegrerend effect heeft waardoor de mogelijkheid op een herhaling en het aangaan van een stabiele relatie feitelijk onmogelijk wordt. Ik wordt daarom uit noodzaak gedwongen telkens nieuwe partners te zoeken. Hoewel dit een wezenlijk onrecht is daar ook de hardcore necrofiel recht heeft op ‘wat vastigheid’ in een relatie, is dit probleem als gevolg van omissies vanzijde de vroegere begrafenisondernemer(s) in het adekwaat conserveren van de overleden BN-er nu niet meer oplosbaar.
Echter er is een uitzondering.
Reeds herhaaldelijk heb ik mij gericht tot de burgemeester van de gemeente Delft met het verzoek mij toegang te verschaffen tot de koninklijke grafkelders. Immers, onze overleden majesteiten (en aanhang) worden wél goed geconserveerd bijgezet. Tot op heden wordt mij echter de toegang tot de grafkelders ontzegd. Ik betreur dit ten zeerste daar ik hierdoor enerzijds onthouden wordt van de mogelijkheid tot het aangaan van een stabiele necrofiele relatie en ik anderzijds gedwongen wordt tot het plegen van illegale handelingen. Dit laatste geheel tegen mijn zin in. Wat mij betreft mag, nee móet, necrofilie in alle openheid beleefd kunnen worden.
NB
Graag ontvang ik van de lezers van dit ‘forum’ tips over hoe ik, ongemerkt, de grafstenen kan lichten van de graven van Willem van Oranje (Delft) en Michiel de Ruyter (Amsterdam) en hoe, in’t geniep, toegang te verkrijgen tot de pyramides in Egypte.
Ik spaar postzegels van dode mensen.
Als u een mooi portretje hebt van het gelaat van uw overleden naaste, kunt u dat naar mij sturen: [email protected]
Aanstaande zaterdag is er op de Dam in Amsterdam een landelijke protestaktie van de stichting ‘Necrofielen tegen crematie’.
Het thema ‘Tegen de verschroeiing’ zal worden belicht door gastspreker Gunther von Hagens.
E.e.a wordt afgesloten met een barbeque.
Hhhhmmmm…wat een dooie boel hierzo…!Hou toch graag iets levendiger….
Op de vragen van Paulus heb ik ff geen antwoord…..
Het omhelzen van een goede BBQ weer wel…
De normale necrofiel knuffelt het vlees voordat het op de barbecue gaat.
De sadistische necrofiel laat het vlees op de barbecue aanbranden.
De masochistische necrofiel omhelst het vlees op de barbecue.
Vragen:
Wat legt een religieuze necrofiel op de barbecue?
Hoe heet een necrofiel die idolaat is van gecremeerden?
Zou het nu ook zo zijn dat het favoriete gerecht van de necrofiel de boerenkool is??
Nee, nee, het moet echt een bewusteloze en tot een moment geleden nietsvermoedende necrofiel zijn, anders is er geen sport meer aan.
Piet Hein,
Jij bent dus een comafiel.
Die kan ik ook helpen, dus bel gerust.
Beste necrofiel,
U behoeft voor uw bijzondere genoegen geen naargeestige, koude, donkere en druilerige begraafplaats meer te bezoeken.
Mijn erotische necromantie-praktijk is het gehele jaar dag en nacht bij tij en ontij geopend.
Ik bied u een goed verwarmde en met één waxinelichtje verlichte, stemmingsvolle slaapkamer.
Daar wordt u de gelegenheid geboden om via mij – als ervaren medium – met uw overleden echtgenote, gestorven vriendin of willekeurig andere dode meid liefdevolle woorden te wisselen.
Bovendien verleen ik daarbij de fysieke hulp, die u wenst.
Hulpverlening volgens afspraak. Tarieven op aanvraag.
Moosje, is dat jouw techniek? Ik ga altijd in een vers graf liggen, en zodra de necrofiel er is spring ik eruit en roep keihard: “IK BEN NOG NIET DOOD!”. Vervolgens heb ik mijn plezier met de inmiddels bewusteloze necrofiel.
En ook wij, necrofilofielen, komen weer tevoorschijn. Er is niets opwindender dan eerst een necrofiel te helpen bij het openen van een graf, en vervolgens………….