“Weet je wat we moeten doen? We moeten een viral filmpje maken."

“Weet je wat we moeten doen? We moeten een viral filmpje maken."
Aquacol Tandpasta wordt aangeraden door negen op de tien tandartsen. Wie is die tiende tandarts en wat bezielt deze idioot? We gingen verhaal halen.
Knalgele hesjes, gummiknuppels, grote petten, neonbestickering en honden; de marketinggeschiedenis van POLITIE kent vele succesverhalen.
Coenraad is met stomheid geslagen: bij hem werken ze dus totaal niet, tampons.
Het is crisis bij IS. Mosul is gevallen, Raqqa is omsingeld. De terreurbeweging ziet nog maar één uitweg: een nieuwe communicatiestrategie.
Vrouwenmepper.nl stopt met het adverteren op GeenStijl. De webshop wil niet geassocieerd worden met het vrouwonvriendelijke platform en zustersite Dumpert.
Het is een oeroude traditie: het overdrijven van het oprichtingsjaar van een biermerk. Al sedert 1468 worden bierflesjes van deze marketingtruc voorzien.
De kogel is door de kerk: ruim een jaar na de dood van “El Salvador” krijgt hij het eerbetoon dat hem toekomt.
Volgens de makers is het dé oplossing voor mensen die slecht ter been zijn: de oertrap.
Vanaf 1 september begint een campagne voor de nieuwe slogan van de politie. Met de slagzin ‘De politie is je licht ontvlambare vriend’ wil de politie de verwachtingen voortaan beter managen [...]