De prijs voor beste tv-interview van het jaar gaat naar Arlette Adriani. De presentatrice krijgt de Sonja Barend Award voor haar ‘zakelijke en informatieve’ interview met Decupré-directeur Irene Best in de tv-reclame van Decupré.

De prijs voor beste tv-interview van het jaar gaat naar Arlette Adriani. De presentatrice krijgt de Sonja Barend Award voor haar ‘zakelijke en informatieve’ interview met Decupré-directeur Irene Best in de tv-reclame van Decupré.
Veel mannen kampen met het probleem dat deodoranten van Axe vrouwen nog niet genoeg verleiden.
In de vroege morgen van woensdag 11 november is Enzo Knol overleden.
Merknamen: veel ervan zijn goed, maar wij zien ze graag nog beter. Veel beter. Wijzelf hebben vast het voortouw genomen en maakten de volgende merknamen, concepten en titels beter.
Om kinderen enthousiast te maken voor gezonder eten gaan grote kindermerken samenwerken met groenteboeren.
Driftig zoekend staat Karim voor het schap met de doucheproducten.
Een vaccin tegen Covid-19 is nog niet gevonden, maar over de verspreiding en bekostiging is al druk onderhandeld.
Het zijn spannende tijden voor marketeer Jason. Juist nu, in deze onzekere tijden, kan hij maar niet op originele teksten komen. Deze periode is voor niemand makkelijk, natuurlijk.
Een grote stap vooruit voor het consultancybureau De Consultan.